Gå til innhold

Litt om mitt eventyr bryllup :-) 26.06.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt inspirasjon til dere som skal gifte dere.

Vi har planlagt vårt bryllup i ca 1 år, og har underveis handlet taxfree sprit, og mat/drikke(øl) i sverige. Bordpynt, bord kort osv osv, slik at vi ikke fikk hele kostnaden på de siste mnd, for det koster :-)

Men BRYLLUPSDAGEN ble et eventyr, men kjole fra NIXA (kjøpt i sverige - spart kr 4500 nok mot å kjøpe den i Norge) fikk meg til føle meg som en prinssesse.

gikk jeg inn i kirken til:

The Finale Countdown til Europa :-) (vår gjester smilte godt)

Oppna din dörr med Tommy Nilsson er vår kjærlighetssang, og skulle brukes som solo sang - min mann skulle ordne sanger. ÅÅÅÅÅ det gjorde han, ut av kapelet for å synge sangen kom:

TOMMY NILSSON himself........... jeg ble helt skjelven og tårene rann, det var helt ut av kroppen opplevelse.

Utmasj ble Cavatina (fra the deer hunter)

Dagen ble aldri det samme etter disse 40 min i kriken, resten ble en dans på roser, kjøkkenpersonal, mat, drikke og alle våre venner gjorde dagen vår helt uforglemmelig og selvfølgelig min manns overraskelse til meg i kirken :-)

TIL LYKKE ALLE BRUDEPAR måtte dere få en likefin dag som meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nydelig det måtte vært å få inn Tommy Nilsson til å synge sangen, og den sangen!! Helt nydelig.

Jeg gråt ikke da jeg giftet meg, men den hendelsen du beskriver ville nok ha fått fram en tåre eller to tenker jeg.

Skrevet

høres helt fantastisk ut (selv om det ikke er helt min smak)

Gratulerer så mye som nygifte =D

Skrevet

Så genialt av mannen din å få Tommy Nilsson til å synge da !!!!! Imponert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...