Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 ...16 dager etter første dagen på mens; det kommer for sent for eggløsningen, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Vet det er litt sånn 17-åring-spørsmål, men saken er at vi hadde et lite kondomuhell i går kveld, og så fikk jeg den store skjelven i dag og begynte å telle dager. Jeg håper jo veldig at jeg ikke er gravi. Har to under to år, så det greier seg foreløpig...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Man kan jo dra og kjøpe angrepille i et slikt tilfelle? Det er jo sånn de er ment og bli brukt. Jeg tror jeg hadde gått for det, istedet for og gå og vente og se og være nervøs til mesne EVT kommer eller ikke )
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Det har variert. Jeg ble gravid på p-piller, og hadde derfor en "kunstig" regelmessig mens. For noen år siden hadde jeg syklus på 33-34 dager (ulp).
Gjest ->>- Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Da er du langt fra trygg. De fleste har eggløsning 14-16 dager før forventet neste mens. Angrepille er sikkert en god ide.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Hmm, er det vanlig å telle antall dager FØR forventet mens? Ikke etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå