Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Er jeg fullstendig sprø? Jeg er misunnelig på samboeren min. Han er pen, han er veltalende, han har flott kropp, han er morsom, han er utrolig flink til jobben sin, han er godt likt av absolutt alle, han er empatisk, praktisk, kunnskapsrik. Og listen fortsetter visst i det uendelige. Han er en fantastisk mann på absoloutt alle vis, og jeg er sikker på at mange skulle ønske de hadde en mann som ham. Dette vet jeg, og jeg setter også enormt stor pris på at han er som han er! Men samtidig er jeg misunnelig på ham. Jeg føler meg utrolig mye mindre "verdt" enn ham. Føler meg dum, stygg, kjedelig og uinteressant sammenlignet med ham. Tenker at folk garantert tenker "hva gjør han sammen med henne???" når de treffer oss. Skulle ønske jeg var mer som ham, men jeg er ikke i nærheten av hans "liga"....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Tror du undervurderer deg selv. Han som er så "perfekt" har jo tross alt valgt deg å være sammen med. Tror du har mange positive sider. Av og til kan det være vanskelig å se hos seg selv. Samtidig er det viktig å tenke positivt om seg selv, for å fremstå positivt overfor andre. Ikke sull deg inn i negativ tankegang. Da kan det i verste fall føre til selvoppfyllende profetier. Han dropper deg, og du sitter igjen med følelsen "Ja, det var akkurat det jeg visste, han var for god for meg" Styr unna denne!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Enig med henne over her! Hvor er selvtilliten din jente? Såklart er du god nok for han! Det er jo en grunn til at han er sammen med deg! Hva andre måtte tenke og mene om dere to, og deres forhold det får bli dems problem Sånn tankegang er farlig. Ta vare på hverandre, og legg de tankene dypt i jorden
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 På meg så virker det som han ikke er så perfekt når han kan få deg til å føle deg så liten.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 .....og der kom den misunnelige alenemoren... Tada!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Misunnelig på at hun føler seg lite verdt? hm nei og alenemor? hm... nei Jeg har selv en mann som er flott, men etter jeg ble sammen med han for ti år siden, har jeg heller blitt mere selvsikker og tryggere på meg selv. Han får meg til å føle meg bra, selv om jeg er stille og sjenert når det gjelder sosiale ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå