Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Personlig hater jeg rot og derfor har jeg flere innebygde skaper til både leker og klær. Litt leker står som pynt og noen barnlige bilder. Barna får lett tak i leker og det er ryddig når vi er feridge med leken. Jeg vet mange liker at det er litt "kaos" på barnerommene så derfor hadde det vrt gøy å høre hvordan dere har det på barnerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå