Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Men blir jo bare sittende her.. har ryddet oppe på soverommene, så der er det når bare å ta fram vaskebøtta.. men må: Rydde i stua Rydde på kjøkkenet Henge opp klær Ta ut av oppvaskmaskina og sette inn bittelitt Vaske alle gulv Og dette mens det er knallvær ute!! Sendte snuppa i bhg i dag.. siden hun nå har hatt noen dager fri med tanta si Skal hente henne tidlig, men da må jeg bli ferdig!! Har jobbet alt for mye det siste, så har bare gjort det mest nødvendiste. Gi meg et spark bak.. eller be meg gå ut i sola og les en bok!! Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Usj, det der må jeg og gjøre nå.. Er vel bare å hoppe i det og bli ferdig tenker jeg, her er det frist til kl. 11.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Ja, får begynne.. nå er ihvertfall vaska ferdig. Endelig en dag fr.. også må jeg vaske!! Hehe.. jaja.. får slappe av masse i helga
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Sett på tidtakeren på mobilen på 15 minutter til hver oppgave og gjø så mye du kan på den tiden.. Du blir mye mer fokusert hvis du har en sånn plan, og da går det mye fortere!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Og så pleier jeg å skrive oppgavene på hver sin post-it lapp som jeg legger på stuebordet (hvis jeg ville se på tv) eller på dataen... og så kaster jeg dem etter hvert som de er gjennomført.. Effektivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå