Gå til innhold

Når man har på singlet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og bh-stroppen synes. Er det stygt og ikke helt "lov"? Og hva gjør man da om det er "spagettistropper" på en siglet/topp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lar de synes. I slike singleter får det være ok. men nå går jeg aldri med slike singleter på jobb uten cardigan over f.eks., så er mest på fritiden dette da.

Stroppeløs bh er ikke bra på meg...

Skrevet

Det er det siste som bryr meg :P jeg reagerer ikke om jeg ser en dame i singlet og bh-stroppen synes heller, det er jo ganske vanlig....

Skrevet

Har du sort singlet ser det greot ut med sort bh under, hvit bh fremhever bhen.

Skrevet

Har det noe å si om bh-stroppene vises?

Personlig synes jeg det er verre når kvinner bruker singlet uten bh under. Små faste pupper eller ei, det blir litt for nakent for meg...

Skrevet

Kommer helt ann på settingen synes jeg.

På fritiden; hjemme eller på stranda, synes jeg det er helt OK

På jobb; NEI

Til festantrekk; NEI

Skrevet

Da jeg var tenåring var dette kjempe stygt. Men nå bryr jeg meg ikke, ærlig talt :P

Det får da være grenser.

Skrevet

Enig med jentene over her. Passer på at det er en bh som ikke er utvaska, helst rimelig ny... Gjerne smale stropper på sort bh (eller annen farge som matcher toppen)

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på. Jeg bryr meg ikke om bhen viser på meg eller andre =)

Men det jeg synes er litt rart er når bh stroppene er så løse at de henger ned over armen, altså nedfor skulderen, hva er vitsen med å ha på bh da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...