Gå til innhold

Ghosts from the past..Laaangt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

skriver dette her for jeg har lyst a vere anonym. Dette er historien og kunne tenke meg andres meninger egentlig..

Her forleden, ble jeg kontaktet av ett "spokelse" fra min fortid. Dette var en eks det ble slutt med for 11-12 ar siden. Denne personen betydde veldig mye for meg, og har gjort det i lang tid. Vi hadde ett turbulent forhold, men jeg elsket han over alt pa jord, og vet at han elsket meg. Men grunnet forskjellige meninger ble det slutt. Etter at det ble slutt har jeg ikke hatt kontakt med han (ikke mitt valg, men hans fordi det ble for vondt for han) Men han har alltid vert i mine tanker, hele tiden.

Jeg er i ett nytt forhold na, gift. Ja lykkelig gift. Og elsker min mann meget.Han er den beste i verden. Og ja er ikke interessert i a vere utro. Har aldri vert det kommer aldri til a bli det.

Vel, det var denne eksen da. Fikk en melding av han paa FB som sagt. Fikk litt sjokk egentlig. Han la meg til som venn, noe jeg aksepterte. Mest fordi jeg ville vite hvordan det gikk med han. Vi har chattet ett par ganger. Og jeg kjenner jeg har trengt det, bare for a fa svar pa mye jeg har lurt pa siden det ble slutt. KJenner at det er en kjemi der fortsatt. Og jeg har fortsatt folelser for han. Han har alltid hatt en spesiell plass i mitt hjerte og kommer nok alltid til a ha det.

Men, na som vi har kontakt, sa foler jeg pa mange mater at jeg er utro mot mannen min.. Vet ikke helt hvorfor. Kanskje er det fordi jeg alltid har hatt folelser for eksen (men kunne ikke tenke meg a bli sammen med han igjen), eller fordi vi har bra kontakt sammen. Vet ikke helt.

Har sa klart nevnt for denne eksen at jeg er gift, lykelig gift, sa vi vet hvor vi har hverandre. Jeg vet og at han vet hva han gikk glipp av nar det ble slutt mellom oss, og at han angrer.

Ble litt langt dette og dere lurer kanskje pa hvor jeg vil med dette. ja lurer nesten selv na som jeg skrev. Men lurer vel egentlig pa om jeg burde ha skyldfolelse for a ha kontakt med eksen? Eller burde jeg ikke tenke over det? Hva burde jeg si til min mann? Vi har ett godt forhold og snakker om det meste, men er redd for at han skal misforsta om jeg bare kommer ut med at jeg na har eksen som venn paa FB... Kanskje han lurer pa hvorfor, etc..

Tar imot deres meninger. (og ja regner vel igrunn med mange dommende meninger her na men det far sa vere...)

Takk for at dere gadd lese hvertfall..

MVH

Bare meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler at du er utro mot mannen så hadde jeg avbrutt kontakten med eksen din.

Jeg har også en sånn eks som jeg hadde veldig mange og sterke følelser for og jeg har bestemt at jeg ikke kan ha kontakt med han. Nettopp fordi alt er så følelsesladet med han.

Det finnes jo mer enn fysisk utroskap.

Skrevet

Haha siden det er sa mange damer med sterke meninger her inne hadde jeg faktisk forventa flere svar jeg,, ;-)

Bare meg

Skrevet

Kan du ikke spørre mannen din da?? Hva han syns om at dere har kontakt? Syns han det blir ukomfertabelt så har du jo svaret ditt :)

Bare si at x'en din fra da og da har lagt deg til på facebook og chattet litt med deg, og hva han syns om det.

I dét øyeblikket en skjuler noe fra ens kjære, da er en på en skummel sti...

Skrevet

Jeg synes at du bør kunne fortelle han du bor sammen med at du har kontakt med eksen.

Kan du ikke det, mener jeg at du har svaret.

Lykke til!

• 3 uker senere...
Skrevet

Takker for svarene ;-)

MVH

HI

Skrevet

Vet mannen din at du har eksen på fb? Er det noe du greit kan fortelle og forklare til mannen din er det neppe utroskap.

Men hvis du derimot innerst inne egentlig går og håper på noe mer enn å oppdatere hverandre om livene deres i dag så er det kanskje best å kutte kontakten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...