Gå til innhold

Høy slank mann=stor penis eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dater for tiden en høy slank mann og lurer på om det er slik at de som regel er godt utstyrt...noen historier??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mennene jeg har datet som har litt for mye på kroppen, har stortsett hatt liten penis ja.

Men om det bare er tilfeldigheter det vet jeg ikke.

To av de jeg har dated har vært ganske lik i høyde (ca.178), men han ene var super tynn (alt for tynn) å han hadde en bitteliten. Mens den andre er helt normalt bygd å han har en perfekt (rundt 17cm og 5cm i diameter) så han dater jeg fortsatt ;P

Skrevet

okei...han jeg dater er 189 da:-)) noen som har vært borti så høye menn med liten pikk?

Skrevet

x'en min var 199cm, og han var nok under gjenomsnittet utstyrt. Men så var han rund i kroppen da, om det har noe og si

Skrevet

Typen min er 1.90 og har en enorm en.

Holder jeg rundt den så er den like lang som 3 never og er nokså tykk.. :)

Skrevet

Eksen min er 1,83 og har en biiitteliten en som en nesten ikke merker er der en gang. Bruker skostørrelse 46 også hvis det var interessant.

Han jeg er gift med er ca 1,74, har en på 18 cm og har str 42 i sko.

Jeg har også hatt en på 1,86 som hadde en gigantisk en som bare gjorde vondt, og hadde vel ikke stort mer enn rett over 40 i sko han heller.

Så størrelsen har ingenting å si, verken på mannen eller skoa. Så fikk man avliva ei myte også i samme slengen :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

hmm ja tror det stemmer ganske bra jeg.har vært sammen md to stk slanke menn over 185 og begge var store;-)

Skrevet

Jeg har to x `er der begge var godt over 1.90 høy. Den ene litt smålubben og str 46 i skostr, den andre tynn og str 47 i skost, begge hadde gigantiske peniser

Skrevet

Eks på 203 ikke så veldig kraftig, vil vel si han var helt normal =) 52 i sko.. og en lillefing til penis....

• 3 uker senere...
Skrevet

Høy & kraftig= stor penis hos min mann.

Er vel rett og slett ingen regel ;o)

Skrevet

52 i sko?? dette var vel et køddeinnlegg??

Skrevet

Har datet et par høye, flotte karer med store hender og store sko.. Begge perfekt slanke... begge med minimale peniser!! :-/

Han jeg er sammen med nå derimot er høy, slank, store sko og giga penis!

En annen jeg har vært med er høy, veltrent, normale hender og sko str og ENORM GiGA penis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...