Gå til innhold

Hva er det værste som kan skje?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Sitter her å er ganske så trøtt og sliten, har bekkenløsning og går til trening to ganger i uken med dette. Har jo fått beskjed om å ta det med ro, men det funker bare ikke, samboeren ser jo ikke det som må gjøres, å med et barn til som skal ha oppmerksomhet, så blir det hektiske dager.

 

Sliter meg veldig ut i løpet av en dag, så går til sengs med ond rygg og smerter i bekkenet. Sover dårlig om natten, så jeg får liksom ikke restituert meg da heller. Jeg begynner liksom å tenke at dette stresset vil ende med tidlig fødsel, noe som kanskje ikke trenger være så veldig alvor, med tanke på at det er bare ca 4 uker igjen. Hva annet kan skje egentlig, sliter jeg ut ungen i magen også eller er det mest meg selv det går utover?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tenker at det verste som kan skje er at du er helt utslitt når fødselen setter i gang, og d bør du jo ikke være da en fødsel krever mye krefter. Har hørt at hvis man er fryktelig sliten og stresset når fødselen setter i gang, så kan den ta lenger tid og bli tyngre. Så d er nok mest deg selv d går utover, ikke barnet siden du tross alt er kommet så langt i svangerskapet. Men du er jo like viktig du også, så synes du bør begynne å lytte til kroppens behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville rådet deg til å ta det med ro. Har hørt at fosteret blir påvirket av oss mødre hvordan vi har det. Er man stresset og urolig, kan det påvirke fosteret for så at det er urolig når det kommer ut. Jeg har også et barn jeg må ta meg av og vet at det ikke er så lett å ta det med ro. Men prøv så mye du kan. Det er vel ikke det viktigste å ha et rent og ryddig hus etc etc. Lag en liste til din mann over hva som må gjøres og fortell han at det sliter deg ut om du også må gjøre alle de tingene. Til oss fungerer det ganske greit (med litt klaging fra mannen som går fort over). Ta hensyn til deg selv først og fremst den siste tiden. Ikke slit deg ut, det har ingen i familien noe igjen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...