Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Er jo bare white trash som kaller ungene sine det. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Jeg tror ikke på at noen faktisk heter det. Har bare hørt de navnene her inne...
Gjest ->>- Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Jeg gjetter at kategorien vil bli langt mer preget av utbredte navn som Adrian, Theo, Noah og Lucas.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 og det å kalle andre "white trash" er så mye bedre
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Nei pila, de du nevner tror jeg er ungene til a4-folka. Navn som Chrisander, Leosander, Leander, og liknende tror jeg helt klart er dagens Jonny, Ronny og Glenn.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Jeg støtter både at disse navnene er white trash navn, og vår tids Ronny og Jonny. Grusomme navn.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Du virker da helt dum du 08:45. De fleste som heter Johnny, Tommy og Ronny kommer fra a4 familier som levde på slutten av 70 - og begynnelsen på 80 tallet. Belastet, ja. Mer kriminell, ja. Hvordan kan Chrisander, som det finnes mellom 1-3 av i landet, bli sammenlignet med poppisnavn fra den aktuelle tiden. Nei, det er nok som pila sier. Lucas, Leander, Adrian som er de nye Ronny og Johnny. At du ikke vil innse det får så være, men kom ikke med bullshit her. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg mest sannsynlig skiftet navn på de håpefulle, for du virker som mamman til en av dem.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Chrisander 90 stk i Norge som heter. Leosander under 3. Ronny 5792, Johnny 4809 og Jonny 2808. Må en del spesielle foreldre til for at Chrisander og Leosander skal ta opp kampen med dem. Tror ikke det skjer. De navna som "kriminelle" har er typisk vanlige mye brukte navn. Har mer tro på Lukas og Henrik der ja...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #11 Skrevet 2. juli 2010 Deg om det. Navnene som nevnes i hovedinnlegget er navn som folk kaller barna sine NÅ. De er helt nye, og det finnes derfor ingen statistikk eller tall på hvor mange barn som heter det nå. Du kan derfor ikke vite hvor mange, eller hvem som blir hetende det i disse dager. Så jeg klarer tydeligvis å tenke litt lenger enn deg, ikke helt dum med andre ord Navnene jeg nevnte, som Lucas, Noah etc er det de aller fleste rundt meg kaller barna sine nå. Og dette er alle ordentlige, ressurssterke mennesker - med andre ord; a4 - litt over det også kanskje. Og nei, min heter ikke noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Naboen heter Casander, det er jo grusomt! Og ja, foreldrene er typisk white trash.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå