Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Ble litt inspirert nå! Det er ofte snakk om svigermødre fra helvete her inne. Er det noen her som har problemer med fedre som til stadighet er "ute etter" mannen? Sånn litt sur og misfornøyd med hva datteren endte opp med? Mannen til venninna mi blir behandlet som han i "Meet the parents". Faren hennes har vært bygningsinspektør i kommunen i alle år, og gjør alt han kan for å ydmyke mannen hennes når han har gjort noe "handy" i hjemmet. En jul, etter noen drammer, braket de sammen i et basketak... Tidligere den kvelden hadde faren gitt svigersønnen et sånt hamresett for små barn...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Å fy, så stygt gjort, ydmyke svigersønnen sånn (med det snekkersettet) :-( Hadde det vært min pappa som hadde gjort det, hadde han fått høre det der og da. Sier ikke datteren hans noe? Jeg synes det er hennes oppgave å snakke faren sin til fornuft.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Vel, hun sier noe når det er så åpenlyst som jeg skrev over, men det er mer fordi hun føler at hun må. Hun er en skikkelig pappajente og det skal ganske mye til før hun ser hva faren gjør. Vet at hun og mannen har hatt noen heftige krangler. Man, så er det faren hennes som har bygd huset de bor i... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå