Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om jeg har sopp i underlivet. Klør som f... nedentil og spesielt i skillet mellom de ytre og indre kjønnsleppene, og jo mer jeg klør jo mer klør det. Har smurt litt med silulen og det lindrer noe. Kan det være sopp? Har også endel utflod. Bør jeg kontakte lege eller kan jeg ta en canesten- kur uten å snakke med legen. Er 26 uker på vei. Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sikkert det,ikke noe problem å ta 1 stikkpille canesten,bare ikke putt den så langt inn i sjeden.Hadde det samme i midten av svangerskapet,og det KLØR!

Skrevet

Jeg fikk sopp rett etter jeg tok positiv test. Snakka med legen og det var bare å ta canesten, men ikke bruk den innføringshylsen, bare putt den inn med fingeren.

Lykke til! :)

Skrevet

pevaryl eller noe er bedre enn canesten.. den har en gel som legger som oppi der og virker...også kommer det ikke så mye ekkelt ut dagen etterpå. bare litt.. husk også at du må smøre med sånn canesten krem noen dager etterpå i og rundt åpningen..

akkurat hatt sopp selv og kjøpe da den i stedet for canesten og likte den bedre...

Skrevet

Tusen takk for svar, da blir det apoteket neste:-) og satser på en kløfri helg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...