Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Blir så frustrert. Hun takker ja, men dagen før eller samme dagen kan hun plutselig sende melding å si at hun kan ikke likevel for hun dro dit og dit heller.. Er ikke det dårlig gjort? Har prøvd å ta det opp med henne, virker bare som om hun ikke forstår hva problemet er! Jeg er grei å ha en avtale med til noe bedre dukker opp føler jeg av og til:/
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg hadde en sånn. Ble til slutt møkk lei, kutta vennskapet og ba henne ringe meg når hun ble voksen. Ett halvt år senere ringte hun og sa at hun var blitt voksen nå. Siden har hun holdt avtaler.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Nå hadde vi avtalt å gå på kino i morgen, så ser jeg at hun har skrevet på facebook : drar sikkert til søstera mi i kveld (som bor i en annen by)..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Fordi: - Jeg har kjent henne lengst av alle mine venninner, nesten hele livet. - Vi har det veldig moro når vi først er sammen, kan snakke om alt. - Har ikke så mange venner fra før
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Skal nevnes at jeg har 2 barn, mens hun har ikke barn og lever det gale festliv enda.. tror ikke hun forstår at en kveld på kino er luksus for meg, det er jo noe hun kan gjøre når som helst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå