Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Har kjøpt leilighet, og en av tingene jeg ønsker er å fikse litt på skapdørene på kjøkkenet. Vi har planer om å fikse hele kjøkkenet, men det blir noen år til sikkert (mye som blir prioritert før det), og derfor lurer jeg på om noen har noen gode tips til hvordan man kan gjøre dette slik at det ser litt ålreit ut? Nå er skapdørene (eller frontene da..) malt i en grålig farge, men jeg kunne tenke meg noe lysere. Har hørt at noen har spraymalt, fordi dette blir jevnere og finere enn maling?? Hva slags spray bruker en da, og hvor får en kjøpt dette? Eller noen som har andre forslag? Gode råd og tips mottas med stor takk!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Surf på nettet og få inspirasjon. Klikk.no , norske interiørblogger hvor en hel haug gode interiørblogger er samlet, kjøp en bunke interiørmagasiner og riv ut de sidene som inspirerer deg mest og sett i en ideperm. Dra på f.eks Byggmakker og huk tak i en av de som jobber der og dra vedkommende med deg rundt i butikken. Ha med en liste over det du skal gjøre noe med hjemme og få innsikt i hva du kan gjøre, hvilke produkter som finnes og priser. Da er du i gang vet du :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Kjøkkendører kan du levere til et billakeringsfirma og få de til å lakke. Jeg hadde ikke gått løs med spraymaling selv på slikt og og bruker mye spraymaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå