Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Det er vel ganske mange som har en sønn som heter Emil.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Ei harry dame i slutten av 20 årene som bor i en liten by og har mange overfladiske venner. Tror hun er bedre enn alle andre, og er veldig penge grisk. Plaprer i ett sett......men gjemmer sitt sanne jeg bak løsnegler og hårfarge.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Er det noen du leter etter? Tror jeg trenger litt mer info enn at gutten heter Emil for å kunne hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Sukk, hun er helt nydelig. Vakker som få. Modell. Atletisk. Veldig kreativ og talentfull. Varm og kjærlig. Morsom og spontan. Nå høres det ut som jeg er forelsket i henne, men hun er faktisk helt fantastisk! Irriterende fantastisk...
Gjest Tale30 Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Hun har kort hår, fregner på nesen og et lurt glimt i øyet. Skravler masse, og bobler av energi. Hun går i kjoler fra Tulip&Alamo (ullkjoler med hjerte på brystet), og forsøker å lære seg å sy. Bor fortrinnsvis på Grünerløkka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå