Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Føler at jeg har litt preggo-mage nå....men er det bare fett? Eller er den bare hoven? (er veldig øm) Syntes den er søt, men er jo litt overvektig fra før av (ca 5kg) så det kan jo være at jeg bare har lagt på meg.....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 oppblåst! for andre og tredje gangsmødre kommer gjerne magen tidligere enn med nr 1. Jeg fikk ikke mage før etter uke 20 en gang.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Jeg måtte kjøpe gravidebukser i uke 10, fikk ikke igjen glidelåsen i buksene mine.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Hadde mage i uke 8 med både nr1 og2. Ikke lett å holde det hemmelig lenge da!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Da håper jeg det er babymage og ikke fett ) HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Jeg også følte at jeg så gravid ut i uke 10 (er gravid med nr.2)! Begynnte m mammabukser allerede i uke 11\12. Tror ikke d var livmoren som var så stor, men heller at jeg var oppblåst..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Musklaturen på magen forandrer karakter når du blir gravid for å tillate magen å vokse, og den kan derfor bule ut ganske tidlig:) Er ikke det fint, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå