Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Skriver vel dette bare for å lufte tankene litt og kanskje for å høre om det er noen tips og råd der ute.... Jeg og mannen min har vært sammen i snart 7 år. Fikk en nydelig sønn for 1 1/2 år siden som jeg ikke kunne levd foruten, og ellers alt som hører til i et vanlig ekteskap; hus, bil, full jobb, stor familie/slekt,lån i banken etc etc...og dette var jo det jeg trodde skulle bli livet mitt, men... Har alltid hatt noe "tungt" i meg, som kanskje både har gjort meg ulykkelig og deprimert, men jeg har aldri vist helt HVA. De forholdene jeg har hatt, har alltid vært med menn, og jeg har aldri vært så veldig nysgjerrig på noe annet...tror jeg. Men de siste 2 årene har jeg virkelig begynt å tenke litt... jeg har helt mistet lysten på menn og deriblandt min kjære mann! Han er bare helt unik, og en flott og god person fra topp til tå. Han har alltid stilt opp for meg, uansett og vil være der for meg i fremtiden også. Han elsker meg og alt det måtte innebære, men jeg vet ikke om jeg klarer å leve sammen med en mann, når jeg har det slik jeg har det nå... For 2 år siden, på en fest jeg og mannen min var, ble jeg sjekket opp av en utrolig skjønn og sjarmerene (lesbisk)jente og jeg lot meg friste, og rotet litt med henne. Dette var noe som min mann godtok og bevitnet. Etter det har tankene virkelig begynt å virre.... jeg klarer nesten ikke å ha sex med mannen min lenger,føler at alt ved en mann er bare helt ordinært, ikke noe tilltrukket av menn i det hele tatt. Tenker mye på andre jenter, men ikke bare seksuelt...det er liksom ikke SÅ viktig. Former, kos, feminitet...det er det som tiltrekker meg. Har litt små følelser for ei jeg kjenner, uten at jeg vet om hun er bi/lesbisk...men klarer ikke tanken på å skulle gå fra mannen min som jeg er så glad i, dele på foreldrerett, det økonomiske, etc etc...blir helt kvalm bare å skrive om det. Men skal jeg leve med denne ulykken? Vet jo ikke om det er bare noe som vil "gå over", eller om det er dette som har ligget i underbevisstheten min og gjort meg så deprimert og ulykkelig opp igjennom årene....uff, dette er så vanskelig. Eneste jeg har sagt til mannen min, ang dette, er at jeg liker damer og kunne godt tenkt meg å ha sex med en dame, kanskje i form av 3-kant el.l...men tror nok ikke at han skjønner helt... Er så redd for at jeg skal ta noen feile valg... X
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Tror nok du hadde hatt godt av å pratet med noen som er helt utenforstående....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Du lever midt i lykken, og er livredd for den! Derfor prøver du å ødelegge livet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå