Gå til innhold

Halsbrann = baby med mye hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte forrige uke at hvis man er plaga med halsbrann betyr det at babyen har mye hår. Noen som vet om det stemmer?

He he :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Stemte på meg i alle fall :)

Og det stemmer denne gangen også ;)

Skrevet

Rareste jeg har hørt... Min har hatt MYE hår, men jeg har aldri hatt halsbrann..

Skrevet

Det er det rareste jeg og har hørt! :D Jeg hadde myyyye halsbrann sist, og babyen min hadde omtrent ikke hår. Fikk ikke heller, før han nærmet seg året. :)

Skrevet

Samme her; mye halsbrann og lite hår gitt :)

Skrevet

Stemte her;) Hadde halsbrann, ikke mye da, men kunne feks ikke bøye meg fremover 1 time etter at jeg hadde spist, for da "gled" maten opp igjen + endel sure oppstøt.

Siste baby hadde masse masse hår;)

Skrevet

Stemte ikke her!! Ingen halsbrann, men baby med MYE hår!! :)

Skrevet

mine to hadde ikke hår og jeg hadde halsbrann, hatt ekstremt med halsbrann denne gangen også men tror ikke bebisen kommer med mye hår...gjenstår å se...:)

Skrevet

Trooo meg! Det stemte her. Etset opp innvendig siste 3 mnd, måtte opp flere ganger om natten pga halsbrann. Det var et helvete. 4 cm langt hår.

Skrevet

her stemte det, MASSE halsbrann med nr 1, og han hadde MASSE hår, gikk langt nedenfor øra, hehe ;-) og det ble ikke borte eller, må til dagsdato til frisøt ofte, (vokser som "ugras") hehe.. :) Han er forresten 3.5 år ;)

Skrevet

Hoho så spennende! Jeg hadde ingen halsbrann eller sure oppstøt overhodet med førstemann, å han hadde LITE hår. Var så og si blankskalla til han var over halvannet år.

Denne gangen har jeg sliti ekstremt med halsbrann og sure oppstøt fra tidlig i svangerskapet. Kanskje vi får en med hår denne gangen?! heheheh:) Blir artig å se!

Skrevet

Masse halsbrann her, og snuppa hadde liiiiite hår! Var omtrent skallet frem til hun var godt over 1 år - først da begynte det såvidt å komme noe! Så stemte ikke i det hele tatt her :-)

Skrevet

Hadde masse halsbrann, gutten hadde lite hår. Først nå når han er 2 år at han har fåt masse hår :-)

Skrevet

VELDIG merkelig teori?? Det må jo være bare tull! :)

Uansett, jeg hadde ikke halsbrann, og ungen hadde masse hår.

Gjest Antarctica
Skrevet

Masse halsbrann, ikkeno hår. Alle gangene.

Men er man overvektig får man mer halsbrann...

Skrevet

Stemte ikke på meg:) mye halsbrann, lite hår!

Skrevet

Det stemte for min del forrige gang,og spent på å se om det stemmer denne gangen også:)

Skrevet

har hørt det jeg også.. hehe.. jeg hadde litt halsbrann å fikk en gutt med massed hår :)

Skrevet

Kan virkelig ikke tro det er noen reell sammenheng her, men for moro skyld: Jeg hadde ikke halsbrann, og babyen hadde lite hår :0)

Skrevet

Lite halsbrann her - og en god del hår på babyen. Så det stemte vel ikke helt. For øvrig kan jeg ikke se for meg noen potensiell årsakssammenheng her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...