Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg tok mot til meg og ringte, og har snakket med to forskjellige i løpet med et par måneders mellomrom, og begge to sa nøyaktig det samme. Det er skremmende men også litt moro. Jeg ga utrolig lite opplysninger men hun bare begynte å snakke og fortelle om meg og mitt liv. Uansett om det stemmer eller ikke, så ga det meg en liten piff og jeg ser positivt på livet.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Hvis du har fått råd fra eth selv kan du forsikre deg om at ting stemmer. Hun er den mest dyktige i Norge. Ikke mange som får kontakt med henne. Jeg har fulgt et kurs der og hun er skremmende dyktig. "S"
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Sier du det altså? Ja, det var henne jeg snakket med, måtte forhåndsbestille time. Syns det er litt rart men samtidig utrolig fascinerende. Skulle tro hun kjente meg. Det var litt gøy at du skrev det, for det var mye positivt og det gjorde meg veldig rolig og tilfreds. hi
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Første gang jeg ringte var det ikke henne, men jeg snakket med henne i dag og jeg fikk frysninger i hele kroppen. hi
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Kontaktet henne i gang jeg stod foran en vanskelig avgjørelse. Jeg fikk gode råd og fikk tatt avgjørelsen, og i ettertid har det gått sånn som hun sa det kom til å gjøre. Altså til det positive. Hun sa også uoppfordret ting om meg og samboeren min som hun aldri kunne vite om. Så at hun har rett i det hun ser/spår er jeg ikke i tvil om. Kommer ikke til å nøle med å ta kontakt om jeg skulle trenge råd en annen gang.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 ...og der fikk jeg frysninger igjen. Takk for at du delte historien din. Det blir spennende å se hvordan tingene blir i løpet av det neste året, for her skal det visst skje store forandringer=) Det første hun spurte meg om var jo jeg ville vite om kjærlighet, og det ville jeg jo også bl.a. Så sa hun at hun så jeg hadde en partner, og jeg fortalte at jo, jeg hadde samboer. Da fortalte hun meg. Jeg ser at det er dere livet ut. Og flere ganger i løpet av samtalen sa hun: Ja, det er deg og xxx for resten av livet. Herregud som jeg fikk frysninger. Hun sa også at det kom til å bli bryllup men at jeg ikke måtte mase, bare bruke kvinnelist=) Jeg kommer visst også til å få to barn til, en om ikke lenge og en attpåklatt om ca. ni år som kom til å bli bortskjemt, he he=) Og dette var bare kjærlighetsdelen. Hun sa også ting til meg som jeg tenkte over etterpå at det hadde jeg faktisk ikke nevnt. I tillegg hadde jeg forhåndsbestilt et kvarter men brukte bare ni minutter (hun var utrolig effektiv), og da fikk jeg faktisk de siste seks minuttene til gode til en annen gang. For en dame, sier jeg bare. hi
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Ja, jeg ble også litt satt ut av det hun sa om meg og samboeren min. Hvordan vi var som personer og hva det gjorde med forholdet vårt. Bla at vi er konfliktskye og kommuniserer litt dårlig. Og burde jobbe litt med det. Det hadde hun helt rett i. Men at vi alt i alt passet godt i lag, og kom til å holde sammen livet ut. Så sier hun at hun ikke kan se noe barn på meg, nei det stemmer det sa jeg. Du sliter med å bli gravid du, du har hormonell ubalanse. Stemte også. (Da satt jeg omtrent å måpte) Sa så at jeg kom til å bli gravid på egen hånd det året, men at jeg ikke ville få noe barn samme år.(jeg snakket med henne tidlig i februar og jeg ble gravid i april med termin tidlig i januar). Dette var ting som jeg ikke sa noe om, hun tok det opp helt på eget initiativ. Så den som ikke har noe tro på sånt, bør ta en telefon til henne. Hvis de ikke får troa da, er det ikke håp :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Ringte henne idag etter å ha lest innlegget her inne. Jeg ble kjempe overrasket over at hun kunne si så mye om meg kun ved å spørre om navnet mitt! Samtalen med henne gav meg frysninger og tårer. Takk til deg HI som skrev om henne her!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Noe sier meg at alle innleggene i denne tråden er skrevet av samme person.. Dårlig reklame!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Så bra å høre anonym 21.54. Venninnen min ringte også dit i dag, og fikk akkurat samme opplevelse som deg. Det var sånn jeg følte det også, jeg ga henne minimalt med opplysninger (fornavn og min fødselsdato) og ut i fra det fortalte hun omtrent livshistorien min. Utrolig skremmende, men samtidig veldig spennende og fascinerende. Og til deg under her som mener at dette er dårlig reklame og samme som svarer, jeg er hi og har kun skrevet hi-svarene. Du burde kanskje ta deg en telefon og bli overrasket selv. Dette var ment som en tråd for å dele erfaringer, ikke en tråd for å rakke ned og være skeptisk. hi
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Jeg også ringte henne nå i kveld! Fikk svar på ting jeg lurte på og hun er utrolig treffsikker. Blir spennende å se om det hun spådde skjer i fremtiden. Kommer til å ringe henne flere ganger. Takk HI:)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #13 Skrevet 2. juli 2010 Enig med deg HI Ringte til min søster og en vennine og anb. dem til å ringe eth. Hun var treffsikker og halte ikke ut tiden!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #14 Skrevet 2. juli 2010 Har også ringt henne,så spent på om det kommer til å skje:) hun spådde mest fremover
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #15 Skrevet 2. juli 2010 Dette er ikke skrevet av samme person det kan jeg forsikre dere om.Eth er en av de beste i Norge. "S"
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #16 Skrevet 2. juli 2010 Hehe ja, dette var påtatt. Falskt som bare det. tullete reklame. Håper ingen lar seg lure..... Go away med spammen din h.i
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #17 Skrevet 2. juli 2010 Vi har ikke "lurt" deg da,så da kan DU gå vekk!!! Hun er jo en kjent spådame,så ikke rart at mange har ringt henne. HI fikk spådd en positv remtid,kanskje ikke så rart hun vil høre om noen andre har eraringer med henne?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #18 Skrevet 2. juli 2010 Da for det være en tullete reklame for de som vil tro det
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #19 Skrevet 2. juli 2010 Aldri hørt om henne. Og spådammer som jobber på denne måten er BARE tull. fake, fake fake.
Babyønske �� Skrevet 2. juli 2010 #20 Skrevet 2. juli 2010 Jeg er en av de som har prøvd henne, og har også svart lenger oppe i tråden. Skal innrømme at jeg ikke hadde sånn helt troa når jeg ringte henne, men gjorde det nå allikevel. Avog til står man bare fast og ikke finner løsning selv, og i desperasjonen prøver man alt. Jeg ble ganske raskt overbevist om at hun ikke farer med tull. Hun spør bare etter fornavn og fødselsdato, og begynner ganske umiddelbart å lese deg. Og at hun kunne si så nøyaktige ting om meg kan umulig være tilfeldigheter. Til dere som er skeptiske, hvorfor dementere uten å ha prøvd selv?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #21 Skrevet 2. juli 2010 Hvor mye koster det pr minutt på det 829 nr? Finner ikke noe om det..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #22 Skrevet 2. juli 2010 Blir så dumt å svare tilbake til folk som er negative til det her. Tro å ikke tro det for bli opptil hver enkel.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #23 Skrevet 2. juli 2010 Aldri hørt om henne nei. Noe sier meg at du ikke er så kjent med hvilke som opererer i markedet. Elisabeth har faktisk vært i media flere ganger i forbindelse med kjente personer som har prøvd henne. Dessverre kommer det noe negativt ut til tider, men det er helst fordi hun er blitt "misbrukt" av de kjente personene, og ikke fordi hun ikke har evner.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #24 Skrevet 2. juli 2010 Besøk hjemmesiden hennes. Tror det var ca 26 kroner fra du for svar
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #25 Skrevet 2. juli 2010 Er da like dumt at de som er negative svarer på denne måten til de som faktisk har prøvd og erfart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå