Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 lånte den boken på biblioteket her en dag...noe jeg faktisk angrer på. Det er rett og slett noe av det jæ....... jeg har lest:( Klarer ikke å slutte å tenke på det heller. har selv en 2 åring løpende rundt her...fatter ikke at det går ann å gjøre så mye grusomt mot barn. I det du tror at det faktisk ikke går ann å bli verre, så blir det faktisk det. Helt utrolig at den stakkars jenta har overlevd:( har faktisk ikke klart å ha sex med mannen min etter jeg leste boken, angrer litt på at jeg leste den... off..ble litt rot det her..måtte bare få ut litt...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 ja, jeg er helt enig!! leste den i fjor sommer. rett og slett helt grusomt! men samtidig veldig bra at sånnt kommer ut og frem. skjer nok mye rundt om i verden med stakkars små barn:(
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Og det verste er at folk syns sånne bøker er BRA...? Bra hvordan? Spennende? Koselig? Hyggelig? Jeg har null forståelse for hvordan man kan kose seg med en sånn bok. Greit at sånt kommer ut, men det bør gå under fagbøker mer enn litteratur. Kanskje du tenker deg litt om før du velger ut bok neste gang.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Hei! Jeg har lest boken, og er helt enig! Men; jeg ble anbefalt boken av en nær slektning som jobber i barnevernet, for som hun sa, det er en viktig bok! Jeg synes forfatteren er ufattelig modig som utleverer barndommen sin. Den kan hjelpe andre i samme situasjon (kanskje ikke mangen som har opplevd så groteske handlinger, men..), og den åpner øynene våre og gir oss innblikk og lærdom som kanskje kan gjøre at vi oppdager en liten jente eller gutt i nærmiljøet som trenger en hjelpende hånd... Vil oppfordre deg til og lese oppfølgeren, "Voldtatte følelser", som er fra jentens voksne liv! Det er viktig og vite at ikke alle har det like godt som oss, og at vi kan hjelpe! Vi må bare tørre... Selv om det er både ekkelt og kvalmt og lese om handlingene!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Var det noen som skrev at boken var spennende?? koselig?? Den er bra fordi den er godt skrevet, og en tankevekker som åpner øynene dine!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Forferdelig bok jeg ikke ønsker jeg hadde lest. Leste den for noen år tilbake og det er en bok jeg aldri kommer til å glemme. Den har virkelig satt dype spor! Min mor fikk den i bokklubben, og fortalte om en forferdelig bok hun leste, som virkelig INGEN av barna hennes burde lese... Dette gjorde jo meg bare nysgjerrig, og leste boken! Men, kan i dag si at det er et viktig tema, som er tabulagt og burde få mer oppmerksomhet i dagens samfunn. Forferdelig å tenke på alt man ikke vet og ikke ser...Føles rett og slett hjelpeløs mot stakkars barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå