Gå til innhold

Gravid og astma medisin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Bruker Ventoline

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint. Har brukt Ventoline flere ganger daglig under begge mine svangerskap. Også måttet bruke forstøver noen ganger. Fikk beskjed av legen at det var farligere for babyen om jeg fikk for lavt okysgeninnhold i blodet enn å måtte ta Ventoline.

Skrevet

Helt greit. Det er bare når du skal føde at ventolin er litt kjipt fordi det virker riehemmende, så ta kortisonen din flittig sånn at du slipper å bruke ventolin under fødselen (ikke at det er krise altså, men greit å slippe drypp og sånt).

Skrevet

Tusen takk.

 

Skrevet

jeg har kraftig astma og brukte masse medisiner under svangerskapet... gikk helt supert :) Man skal ta medisiner som vanlig, det er verre for barnet om du er dårlig i pusten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...