Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 drikke et par krus til dagen med pulverkaffe, (1 toppet tskje pr krus) med tanke på graviditet? (prøver å bli gravid, men har ikke lyst til å spontanabortere)... er så glad i kaffe....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Kjøp heller koffeinfri traktekaffe - smaker like godt som vanlig. JEg begynte drikke dette i svangerskapet, og fortsetter like greit med det nå. Både Friele, Evergood og Coop har kjempegod koffeinfri kaffe. Bedre enn den pulverkaffen - yæk ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 vet det høres hysterisk ut, men har spontanabortert før og lurer på om den lille mengden er ok, , har alltid trappet ned kaffen når jeg har blitt gravid, ... de 2 krusene jeg drikker nå har godt med melk i og, og er såvisst ikke sterk i det hele tatt, noen ganger drikker jeg bare halve kruset, de snakker alltid og x antall kopper, hva med krus ? mener de virkelig disse små koppene da eller ?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Par kopper eller krus er ok. Men bedre med koffeinfri
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Helsedirektoratet eller hva de nå enn kaller seg har angitt grensen for hvor mye kaffe du kan drikke. Finn ut hvor mye koffein det er i kaffen og regn deg til svaret selv.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 smaker like godt, garantert. kjenner ikke forskjell Jeg er kaffeelsker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå