Gå til innhold

4åring i bag vogn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tur med ungene, og for tredje gang på like mange dager, ser jeg en dame gå tur med sin datter som jeg ville tippe var rundt fire år.

Dattera griner og sier hun ikke vil gå mer, og mora putter henne oppi en bag vogn.(oppi hardbag beregnet på babyer)

 

Førstegangen tenkte jeg som så, kanskje de har levert en liten en i bhg etc.

Men nå er det bare rart.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er bagen veldig stor, eller så er jenta veldig liten.

Skrevet

Jenta er sikkert skrekkelig sjalu og kanskje det hjelper at hun får en liten runde oppå vogna? Men det finnes sannsynligvis mer konstruktive måter å takle søskensjalusi på, men som sliten småbarnsmor er det ikke alltid så greit å gjøre det smarteste.

Skrevet

Så var det den vognen hun hadde, da. Så lenge den funker er det egenlig ikke nødvendig å bruke penger på en annen! (Spesielt om man ikke bryr seg om hva andre tenker om en...)

Skrevet

Hun driter sikkert i hva du synes er rart eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...