Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Er så sliten om dagene, at jeg bare ønsker å sove, i mange døgn i strekk. Har en krevende jobb, og fordi jeg begynte dagen etter siste eksamen i fjor, har jeg bokstavelig talt ikke hatt sommer ferie på 2år, eller hatt fridager siste året(med unntakt av helg og helligdager). Har heller ikke opparbeidet meg full ferie (med lønn), så i år har jeg bare 2uker ferie. Er alenemor for en krevende 3åring, blir sliten av tanken. Pusset opp hele leiligheten på kveldstid, over en mnds periode, ble sene kvelder og lite søvn. Men det var verdt det mtp at jeg kunne hvile ut når alt var over. Midt i alt ble bestefaren min syk,de siste 3ukene har vi dratt opp på sykehuset etter henting i bhg, dratt hjem, lagt oss og kjørt samme program 4dager i uken. Nå kjenner jeg at jeg er nær full stopp. Kan noen fortelle meg at det er naturlig å være sliten, og at jeg ikke har en skummel sykdom?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg hadde også blitt sliten, var jeg i din situasjon. Er det ingen som kan passe barnet ditt en kveld i ny og ne slik at du får sove og slappe av?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Oioi.. Stå på frøken! Du er jo uknekkelig! Skjønner godt du er sliten, men tenk å digg når du er i mål! mtp leilighet etc! God sommer! å nyt den tiden du får fri! Prioriter deg selv litt. Hus/leilighet må ikke alltid være shinet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå