Gå til innhold

Barsel på sykehuset i Levanger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det der? Jeg skal ta ks, får man enerom på barsel da? Barselhotell regner jeg med utgår, eller får man evt muligheten til det helt på slutten? Hvordan er besøkstider/-rutiner for far, søsken og andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig koslig der :) Hjelpsom og snill.

Det spørs om det er mange folk der eller ikke.. Er det rolig ellers, så får du nok enerom.. Er det flere, så får du nok ikke enerom.

Barselhotell får man somregel rett etter fødsel.. Det gjorde jeg såfall.

Besøkstiden er mellom 18.00- 20.00.. far og søsken kan være der ellers =)

Skrevet

Lenge til du skal føde hi ? :) Å hvor kommer du fra?

Hilsen ei fra Steinkjer (:

Skrevet

Har bare gode minner fra oppholdet på Levanger sykehus. Tok selv planlagt Ks der i fjord og ble behandlet som en dronning fra dag 1! Både far og barn lå inne på rommet under hele oppholdet og vi hadde det topp. :o) Det er desverre ikke mulighet til å ligge på hotellet (slik som jeg forstod det) hvis en tar KS, men jeg lå på barsel, rett ved siden av både kjøkken og stellerom/vaktrom, så jeg følte meg veldig trygg. Far og evt søsken kunne komme og gå som de ville,så lenge de ikke forstyrret i gangene. Ellers var besøkstiden ganske normal. Ikke noe problem å ha besøk på rommet uansett, så lenge du har enerom. Alle jeg snakket med, som var i samme situasjon, hadde enerom.

Ellers er de som jobber der er utrolig jordnære og forståelsesfulle. Og de tok hensyn til det meste. Fikk være der så lenge vi ville, til vi følte oss trygge på å ta med den lille hjem...veldig betryggende for mor! Lykke til!

Skrevet

Jeg har kun positive ting å si om barsel på Levanger, var der i 10 dager og fikk veldig god behandling.

Jeg har hørt om noen som har blitt plassert på hotellet etter KS, men det er vel mest vanlig å bli plassert på barsel.

Min samboer fikk seng på rommet mitt, så vi hadde "familierom".

De var ikke så nøye på besøkstid til meg, så lenge jeg fikk hvile når jeg hadde behov for det.

Tror det er standar med enerom om du tar KS, om det ikke er fullt da.

Ellers må jeg bare si at personalet er fantastisk, så mange trivelige og flinke folk skal du lete lenge etter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...