Gå til innhold

Maserier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen andre som har mye smerter i magen. Jeg fikk beskjed av legen om at det sannsynligvis er falske rier/maserier.

 

Hva kommer dette av? er det forberedelser.

 

Synes det var litt vell tidlig og få dem nå. Vet ikke, jeg er førstegang og trenger høre fra dere som kan det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =)

Hvis det er maserier du har, eller modningsrier som det egentlig heter, så er det vel tidlig ja..

De er som regel så sterke at du må puste deg lett gjennom de. Hvis det kun er smerter, som mens-smerter, kan det være at livmoren strekker og vokser. Siden du er førstegangs vil du kunne merke dette en stund fremover. Du kan ringe til føden for å høre. Jeg ble utskrevet fra observajonsposten i dag. Ble innlagt pga slimproppen min gikk i går med en liten blødning og sterke kynnere.

Jeg spurte også om "maserier" og fikk beskjed om at de heter modningsrier. De er slitsomme sa de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. :-)

 

Jeg skal til legen min i dag. Har hvert skikkelig dårlig nå de 2 siste ukene. Har ellers hatt et fint svangerskap uten problemer eller smerter.

Kynnerene mine har blitt sterkere enn det de var. I begynnelsen kjennte jeg ikke at jeg hadde dem, det var jordmor som sa at det er slik man kaller kynnere når magen blir hard og rund.

 

Modningsrier, er det forberedelse på at noe skal skje?

 

Er litt engstelig i og med at det er så vondt.. Håper legen sykemelder meg i dag. Jeg har ikke bestillt fødeplass, så da kan jeg vell ikke ringe til føde? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...