Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Er det virkelig sant at de ikke har lystgass der? Kjenner angsten komme smygende....:s Å sånn ellers, er det en grei plass å føde?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 De hadde ikke lystgass da jeg fødte der for 6 år siden, men tror de har nå. Var en periode hvor det var oppe i media og det ble noe bedring på ventilasjonen. Men jeg var superfornøyd med alt der.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Har født to ganger i skien, er veldig fornøyd med det:) om det er lystgass så tror jeg det, er ikke helt sikker siden jeg ikke rakk å ta det i bruk. men det er bare å ringe dit selv for å høre. de er veldig hyggelige der og du får omvisning på sykehuset og samtale med jordmor før fødselen hvis du ringer og avtaler. fikk det begge gangene, siste gang for å planlegge vannfødsel. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Jeg fødte der for 2 år siden, og jeg er helt sikker på at de hadde lystgass der da. Jeg var utrolig fornøyd med fødselsopplevelsen der. Jordmora var helt fantastisk, kunne ikke bedt om en bedre. På barsel var de og veldig koselige og vi ble godt tatt vare på. Mitt andre barn fødte jeg på Haukeland i Bergen, og det var kjempestor forskjell. Mye bedre i Skien!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Ah.... Nå ble jeg letta:) Tusen takk folkens:) 13 år siden sist fødsel (i Stavanger) så føler meg som en nybegynner igjen! Husker bare at lystgassen var min store trøst, og at de ansatte på barsel var superstressa å lite greie rett å slett..... Da er det bare å begynne å glede seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå