katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Å herreguuud!!!!!!!!!!!!!!!!! gratulerer så masse! Dette unner jeg deg virkelig. Hatt det på følelsen en stund nå! Stooor klem.
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2010 Det har jeg også. Tok en test på søndag som var helt negativ (CB+) Tok en QR når jeg kom hjem idag, 2 sterke streker. Har en CB med uke liggende som jeg tar i morgen tidlig, men siden QR var så sterk, har jeg en misstanke om at den kommer til å vise 3+. Men er det ikke typisk, da. Denne måneden forsøkte jeg faktisk å unngå å bli gravid ;-P Så klart, vi er overlykkelige.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Hehehe, det er heeelt typisk. var jo slik jeg og ble gravid, og slik de fleste blir det ser det ut som. Vi hoppa jo til og med over eggløsninga!!! Ønsker deg masse lykke til. Denne gang går det fint skal du se. Her venter jeg utålmodig på at Alexander skal komme ut. Ca 2 uker igjen. Stooor klem
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2010 Aaaaa... Er det virkelig så kort tid igjen.... Syns det ikke er lenge siden du ble gravid. Lykke til med fødselen.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Tusen takk for det.Tiden har gått kjempefort. Sliter med myye maserier osv... Godt å få det overstått. Bare vent å se, tiden kommer til å fly som bare det. Masse lykke til i sv.skapet. Denne gangen går det bra. Det er jeg heeelt sikker på. Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå