Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 er 7+2 i dag etter mine beregninger, men har hatt litt uregelmessig mens.. Begynte å blø litt mandag da jeg var 6+6, hatt noen blødninger siden det, men i dag har det ikke kommet friskt blo, bare litt brunlig utflod, og litt sånn slimete, trådete greier..(sorry detaljer). Var på ul i går (7+1) de såg den lille spiren i forsterposen, men ikke noe liv. Så enten er den død, eller så har jeg ikke kommet så langt som jeg tror. Jeg håper selvfølgelig på det siste, særlig siden det ikke har kommet mer blo.. Noen andre med erfaringer??? Skal på ny ul mandag, og også ta bloprøve igjen, (tok det i går også for å sjekke hcg) Er veldig nervøs, men håper på det beste. Hadde mye blødninger i forrige sv.skap fra uke 5-9, men det gikk fint! Så håpe, håpe.. Hadde en SA før forrige. Husker ikke helt hvordan det var i forrige sv.skap da det gikk bra, vet jeg hadde friskt blo flere ganger, men husker ikke om det var slik trådete som nå... Blir skikkelig stressa av dette... Er vel ikke så sannsynlig at det går bra kanskje siden de ikke så hjerte i går.. Noen som har opplevd det samme??
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 De skal se hjerteslag i uke 7. Så enten har det gått galt, ellers er du kortere på vei enn du tror. Krysser fingrene for deg.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Sånn det høres ut for meg med mine erfaringer tror jeg du skal heller ta det som en positiv overraskelse om det går bra. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 takk for svar i alle fall.. det er jo det jeg nesten regner med, men har jo et lite håp inntil det motsatte er bevist.. I mitt forrige sv.skap så de ingenting, bare en tom forsterpose, men uka etter så de en spire m hjerte som slo.. Jeg trodde den gang at jeg var kommet lenger også... Men, men får ta det som det kommer, jeg tror nok jeg er 7 uker nå, så burde se hjerte...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Hadde brunlig utflod i fra uke 4-10. Alt vel med barnet. Krysser fingrer for deg at du er kommet kortere på vei!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 I mitt forrige sv.skap hadde jeg brunlig utflod helt fra positiv test, og til jeg spontanaborterte i uke 7. Er nå 14 uker på vei, og har hatt en mini blødning i uke 7, men det var etter at vi så hjerteslag. Så denne gangen går det bra(så babyen i uke 12 også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå