Gå til innhold

Brunlig, litt "trådete" utflod, noen med erfaring??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er 7+2 i dag etter mine beregninger, men har hatt litt uregelmessig mens.. Begynte å blø litt mandag da jeg var 6+6, hatt noen blødninger siden det, men i dag har det ikke kommet friskt blo, bare litt brunlig utflod, og litt sånn slimete, trådete greier..(sorry detaljer). Var på ul i går (7+1) de såg den lille spiren i forsterposen, men ikke noe liv. Så enten er den død, eller så har jeg ikke kommet så langt som jeg tror. Jeg håper selvfølgelig på det siste, særlig siden det ikke har kommet mer blo.. Noen andre med erfaringer??? Skal på ny ul mandag, og også ta bloprøve igjen, (tok det i går også for å sjekke hcg) Er veldig nervøs, men håper på det beste.

 

 

Hadde mye blødninger i forrige sv.skap fra uke 5-9, men det gikk fint! Så håpe, håpe.. Hadde en SA før forrige. Husker ikke helt hvordan det var i forrige sv.skap da det gikk bra, vet jeg hadde friskt blo flere ganger, men husker ikke om det var slik trådete som nå...

 

Blir skikkelig stressa av dette... Er vel ikke så sannsynlig at det går bra kanskje siden de ikke så hjerte i går..

 

Noen som har opplevd det samme??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd noe lignende.. Med det brune slim greinene, jeg var hos legen i dag, og forklarte alt, for jeg har blødd litt de to siste dagene,og at jeg har utrolig mens-smerter. (jeg mister veldig fort) Jeg fikk ikke noe ultralyd time før til torsdag,noe jeg syns var helt bak mål. men jeg fikk tatt noe hormonprøver i dag og skal ned igjen til mandag for og sjekke om hormonene har stigi. Men selv om det har stigi eller ikke så skulle jeg få ultralyd.

Jeg fikk beskjed fra legen min at jeg skulle ta det helt med ro og ikke gjøre noe, jeg skulle rett og slett sitte og glo i veggen. Noe som er litt vanskelig med en aktiv unge her :)

Alle gangene jeg har vært gravid har det kommet blod og det brune slimet. Sist gikk det heldigvis bra. Jeg kan jo ikke gi deg et konkret svar på hva det kan være.. Håper du har regnet feil med terminen og at det er et lite hjerte som slår neste gang du kommer dit :) masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Håper for din del også at det går bra! Det er litt i meste laget spennende dette her, men jeg klarer ikke gi opp håpet! Vi får håpe vi får positivt svar begge to på mandag!! :) Lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får krysse fingrene :) Så jeg hadde skrivd jeg fikk svar mandag, men det skulle stå torsdag... :/ Så blir litt lenger og vente.. men bare og håpe på det beste :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Sliter med akkurat det samme :( Forrige svangerskap blødde jeg litt i uke 6 og hadde mye brun, "trådete" utflod. Fikk ei herlig jente. Gangen før dette hadde jeg brun utflod i uke 8 og fikk konstatert tom fostersekk. Så jeg er forferdelig stresset akkurat nå :( Har bestilt privat ul-time på mandag. Skal da være 7+1 så håper på det beste. Jeg er fremdeles kjempekvalm og det stikker og sliter i magen, så jeg trøster meg med at symptomene er som de skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elmoen, og takk for svar :) Ja, da er vi litt i samme situasjon da.. Håper det går bra på UL for deg mandag, masse lykke til!! Jeg er ganske deppa innimellom, og også veldig positiv innimellom,.. Vet ikke helt hva jeg tror,, Vil jo ikke gi opp håpet før det motsatte er bevist, samtidig som fornuften min sier vel at jeg burde være kommet langt nok til å se et bankende hjerte på UL som jeg var på mandag.... Kjenner det blir ei lang helg fram til mandag.. Starter ferie mandag, så blir spennende å se om det blir en positiv el negativ start på ferien...

 

Krysser fingre for oss begge!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, tenkte jeg kan dele min historie også..

 

I slutten av mars, var jeg ca 9 uker på vei, så begynte det å komme ut brunt blod, utflod ,også hadde jeg smerter i magen.. Jeg ble livredd og ønsket UL, noe jeg ikke fikk, fordi det var helg..

Dagene frem til UL fra veeeldig lang og fæl, og det viste seg da at fostersekken var tom:(

Nå er jeg gravid igjen ca 9 uker, og det samme brune skjedde igjen. Ringte til legen, men heller ikke denne gangen fikk jeg sjekke:( Syntes det er utrolig dårlig.. er ikke så lett å vente.. ventet i 4 dager, mistet alle symptomer på graviditet og var igjen skuffet og lei meg..

Kom inn og fikk UL, og fikk se ett hjerte som dunket og anlegg til armer og ben:)))))))))

Jeg var 110 % sikker på at det hadde skjedd igjen, hadde psyket meg ned sånn at jeg mistet kvalmen og ømme pupper.. Mannen fortalte til og med at jeg ikke var hormonell lenger:)

Det tok ikke mange timene før kvalmen og ondten var tilbake, hehe..

 

Jeg er sikker på at alt går bra med deg og:)))

 

Masse masse lykke til, krysser alt jeg har:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "stort ønske om nr2 <3"

 

Tusen takk for ditt innlegg! Så bra at det går bra med deg!! Man blir jo så bekymret.. Jeg håper jeg får oppleve det samme som deg, at de ser liv på mandag. Synes dagene går veldig seint nå..

 

Veldig enig med deg at det er dårlig å ikke få slippe til på ul med en gang, man blir jo gal av å gå slik å vente og analysere osv osv..

 

Lykke til videre i svangerskapet, så håper jeg at jeg blir like heldig som deg ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag og fikk se et hjerte som slo :D Trodde jeg var 7+1 men var max 6 uker siden hjertet akkurat hadde begynt å slå :) Samme for meg så lenge det er liv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Elmoen!! Godt å høre. Jeg var selv på ul mandag og fikk da faktisk se at hjerte slo!! Men ble litt bekymret pga at hcg nivået hadde gått ned litt fra onsdagen før... Hva betyr det liksom??? Gynekologen sa at jeg ikke skulle bry meg så mye om det, for vi må jo tro på det vi ser! (???) Synes det var litt rart, så er jo fortsatt litt småstressa, men prøver å slappe av, for det har vært mindre av sånn brunt slim og mindre friske blødninger også.. Skal på ny ul i morgen igjen.. Så er jo fortsatt litt spent, men dette bare MÅ gå bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse, masse lykke til i morgen - det går bra :D

 

Jeg skal på ferie en uke og kommer nok til å ha en ul når jeg kommer hjem igjen. Klarer heller ikke slappe av før denne brune utfloden gir seg og jeg får se at det er liv igjen. Men jeg er forfeeeeeerdelig kvalm og trøtt, så symptomene er der. Og godt er det ;)

 

Rart at hcg.nivået synker... Kanskje fordi utviklingen går i rykk og napp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har symptomene!! Jeg har ikke hatt så mye symptomer, og hadde vel egentlig mer symptomer tidligere.. Det gikk ikke bra på ul i dag, hjertet banket ikke lenger, så i morgen skal jeg ta piller å få det ut slik vi får reise på ferie... Så det var vel en grunn til at hcg nivå hadde gått ned.. Veldig trist, men vi får heller gjøre et nytt forsøk om litt.. '

 

Masse lykke til til dere andre!! :)

 

Klem :) (kan jo like gjerne signere med mitt nick ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...