Gå til innhold

Det nye badelandet i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var der idag med ungene og det var virkelig flott for store og små. Utrolig stort og flott. Aktiviteter for barn i alle aldre, mest for de over 120 cm men også masse for de minste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal dit til uka! Kan jeg bade der, som er 7 mnd på vei? Vet jeg ikke kan kjøre sklier og sånn, men er det noe særlig annet jeg kan gjøre?

Skrevet

225 for barn og 250 for voksen for en dag. Bestiller du kombibilett så kan du gå i både badelandet og dyreparken (anbefaler det) og det koster 385 for barn og 465 for voksen for en dag. Det blir rabatter om man bestiller flere dager. Sakl du mer enn to dager lønner det seg med årskort nå i høysesongen. Alle prisene står på dyreparken.no.

Det går fint for gravide der. Jeg så det stod at gravide ikke kunne bruke skliene men det er masse andre bassenger. Det er flere barnebassenger om du har barn, ellers er det boblebad, lagunebasseng, bølgebasseng ute og ett inne, sånn basseng der du fluter på en ring rundt i en kanal som går inne og ute.

hi

Skrevet

Åh, da gleder jeg meg! Takk for info :)

19.08

Skrevet

Jeg syntes det er PYTON der ite... Min gutt er 119 cm og får ikke prøve noen av skliene. Vannet er iskaldt, og det er glatt over alt!!

Maten er kald også.... =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...