Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Lar dere de aldri gå løs eller? Her prøver vi innimellom å gå steder det sjelden er folk. Slik at hundene kan få springe løs. De trenger det virkelig. Men blir vanskeligere og vanskeligere å finne slike steder nå..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jo, han går masse løs. Unner ingen hund et liv kun i bånd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Min går nesten aldri i bånd. Hun går morgen, ettermiddags og kveldstur løst. Vi bor i Oslo, men hun kan forskjell på fortau og vei, og det er dessuten lite biler og blindvei der vi bor. Ellers går vi tur i skogen hvor hun går løst rett ved oss.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Ja sånn tenker jeg og. Hørtes ut som et trist liv å alltid måtte gå i bånd. Aldri få springe og herje.. huff
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 vi har faste plasser dær vi bruker å være å slippe hundene laus det er veldig mange som har hunder som bruker disse plassene å der slipper vi å tenke på at andre irriteres seg over hundene som går laus:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Kom gjerne med tips til hvor dere kan slippe løs i Bergen .)
Lunapuna1985 Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Mine går løs i skogen hver dag. Kaller de til meg når vi møter andre mennesker og hunder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå