Gå til innhold

koffer i h&%¤%# ska alle blanda seg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitte her og e 7 uker på vei, og e dødsirretert på venninnene mine!!! de må liksom understreka i kver setting at de "vett" at eg e gravid!!! so what!!!! e faktisk ein grunn t at eg ikkje seie det!!! hadde ein blødning tidligere i ukå, der eg va heilt ifra meg!!! fikk heldigvis se hjerta slå på ultralyd så alt går greit te nå, men eg orke ikkje at alle ska vita det tilfelle d går galt....

men folk skjønne jo ikkje at d e grunnen!! de e jo faen stokk domme alle mann, eg e ikkje fysste personen de drive sånn mot, hu eina venninnå mi blei nesten overfalt me ei ølflaska på fest, drikk då hvis du ikkje e gravid!!!

ska eg liksom overbevisa de eg då, tok meg ei "øl" me de før de sko t byn, og når eg gjekk tok de og drakk av slutten på ølå, så fekk eg melding seinare dr hu eina spurte om det va godt me munkholm!!! kjenne eg e så forbanna, mor mi vett d ikkje ennå eingang, men nå hadde lillesøsterå t venninnå min skreve på facebook på en felles invitasjon der eg sa at eg ikkje kom, at jaja du får ver me om 9 mnd

dudå!!! gidd liksom, bare sei d t alle sånn at mor mi så e i thailand kan få ein telefon fra naboen om at eg e gravid!! bor på ein plass dr alle kjenne alle!! syns faktisk at de kan holda de forbanna meiningane for seg sjøl!!! de fleste av de drite faktisk i at eg e gravid, de vil bare ha "rett", så d bler jo jækla kult å sei det, når eg vett at folk knapt gidde gratulera, men ska bare sei at"det va d eg sa"!! det skjedde me hu eina venninnå mi.....

kjenne at eg faktisk ikkje har lyst å ha någe me de å gjørr akkurat nå, og bler irreterte på mg sjøl for at eg gidde bry meg!! får skylda litt på disse hormonene..... går faktisk en del inn på meg dette, syns eg har nok å tenka på uden at eg ska måtta forsvara meg sjøl i kver forbanna setting!!!

Gratulere de klarte å finna ut at eg va gravid når eg slutta å røyga, slutta å drikka, de visste eg hadde slutta på pillå, og hadde ein forsinka menstruasjon (trodde eg) så forbanna lure de e då!!!!

blei litt langt dette, men måtte bare få det ut!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde blitt irritert jeg også...synes uansett at facebook ikke er stedet der noen skal anta at noen er gravid, det kan personene selv bestemme..ville sagt klart ifra..

Skrevet

Skjønner veldig godt reaksjonen din, jeg! Utrolig unødvendig av de. Om en ikke ønsker å si noe er helt opp til en selv, og skal ikke fremprovoserers av noen! Det kan være utrolig mange grunner til at man ikke sier noe, og det skal man respektere.

Jeg hadde selv en lignende situasjon i påsken. Hadde en SA midt i mars, og vi bestemte oss for å fortsette å prøve, da SA'en gikk rimelig greit for seg og kroppen ordnet ting selv. Da vi var på hyttetur i påsken, drakk jeg ikke, og det gikk ikke usett hen. De vi var på hyttetur med var søsteren min og mannen og noen vennepar av dem, som jeg har festet med tidligere. Han ene begynte å kommentere at jeg ikke drakk og ville ikke gi seg på dette før jeg bekreftet at jeg var gravid. Jeg prøvde å ikke bli irritert og sa som sant var at jeg ikke var gravid. Min søster visste hverken at jeg hadde vært gravid eller hadde hatt en SA, og jeg følte ikke at han hadde noe med det heller. Men han ga seg ikke! Jeg sa tilslutt at vi prøvde og derfor ikke drakk, men det holdt heller ikke. På denne tiden prøvde jeg bare å unngå hele fyren. Men jo fullere han ble, jo mer oppsatt ble han på å få meg til å si at jeg var gravid. På dette tidspunktet hadde jge mest lyst å denge hele fyren! Grrr. Hadde så utrollig lyst til å gi en skikkelig lærepenge med å komme med hele historien slik at han kanskje skjønte at dette ikke var noe man presset videre, nå rman skjønte at personen ike har noe lyst å prate om det!

Folk er så utrolig korttenkte til tider. Det er mange ganger jeg har hatt lyst å komme med hele historien bare for å se om de får hakaslepp, og så si at det kanskje er en grunn til at man ikke vil si noe. Og så be de om å tenke seg om to ganger neste gang de prøver å få igjennom noe kun for egen glede.

Lykke til videre med vennene dine! Håper de begynner å oppføre seg bedre. Det er aldri no moro i en sånn situasjon. Synes ikke de oppfører seg som gode venner. Og lykke til videre med graviditeten. Krysser fingrene for at det går bra med deg:-D

Skrevet

takk for støtten ;) ja håpe at de slutte å mase snart, komme te å fortella di om koss d føltes når eg endelig når uke 12!! (håper jeg)

håpe d går bra med dåkk og!!! klemz ;)

Skrevet

Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne! At det går an ?! Hvordan kan folk få seg til å tro at slike ting angår dem ? Nei, gi dem klar beskjed om å holde seg unna. Og det med venninnen din som fikk ølen presset i trynet, hva i alle dager er i veien med disse menneskene ? Eier de verken moral eller respekt ? Hadde mine venner prøvd seg på noe sånn, så tror jeg at jeg hadde rablet fullstendig..

Håper virkelig du gir beskjed, at alt går bra og at du får et godt svangerskap!

Skrevet

Bare gjør kort prosess med de neste gang de gnåler... Bare si noe som "javel hva har du med det å gjøre om jeg er gravid?" eller hva så? Eller bare si noe som "du får tro hva du vil"

Men jeg skjønner deg veldig veldig godt. Kanskje de er missunnelige på deg da? Dessuten er det ikke bra å røyke å drikke uansett. Si at du har slutta fordi det koster mye penger og er en idiotisk uvane å ha!

Skrevet

Hei!

Eg bare seie; Ka e d me folk?! Passa sine egne saker... Hadde eg vært deg så hadde eg sagt t di at di sko slutta å masa, for d e faktik ein grunn for at veldig mange vente t di e 12 uker på vei me å sei noge. Så får du bare se stygt på di, og spør di om di kan tenke seg at di ødelegge masse for folk som e tidlig i svangerskapet me å hålle på sånn?! Satsa på at di får dårlig samvittighet...

Men folk e heilt lame på d område...eg holdt på å vri håve av et par av mine venner å d va FØR me ein gang hadde tenke på å lage baby...då va d mas fra enne t aen. Så eg bare sa d at di fekk slutta å masa, for di jor bare t at eg blei sur og irritert...

Så eg føle me deg :-) Ikkje d at d hjelpe deg, men kanskje litt :-)

Skrevet

Jeg føler veldig med deg, og tenker en ting;

Du fortjener bedre venner. For ekte venner gjør ikke slik som dette. De tenker det i sitt STILLE SINN, men venter til du forteller det til dem selv!

Det høres ut som om de er veldig umodne, spør du meg.

Lykke til i alle fall. Håper alt går greit, og at du selv får fortalt det til de du vil, når DU SELV synes tiden er inne. :)

Skrevet

ville bare sei at eg mista min lille spire i forrige uke..... :( så fikk sagt det til folk da, var flere av venninnene mine som beklagte oppførseelen sin.... tror de virkelig skjønte poenget nå.....

håper på å bli gravid på ny snart, tror at de fleste vil oppføre seg bedre da!!

lykke til videre alle dere, og takk for støtten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...