:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 har kjøpt spillet geni for første gang i mitt liv, og derfor også spilt det. jeg kan omtrent alle spørsmål om norge, og alle om norsk politikk. så kan jeg noen om vår verden. men resten, TV og underholding, kultur og historie, sport og fritid og lett blandet (som foresten er sport 2) kan jeg omtrent aldri svaret på. og det værste er at jeg omtrent aldri finner spørsmålene interesante en gang. noen ganger på kultur og histore, men de tre siste er bare dødens. jeg vil vinne! kjøpte et annet spill som heter qube, og det var mye morsomere spørsmål (les, jeg greier dem) der var kategoriene mat, geografi og befolking, serverdigheter, chaerter reisemål og blandet. noe som fikk min FRP venninne til og mene at jeg hadde FRP tedenser. fordi jeg knne svare på mat, charter og blandet lett som bare det. (det gjorde vondt i sjelen)
maimaimai Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Så bra du har kunnskap om Norge da. For meg er Norgeshistorien et stort tomt hull fra vikingtiden og frem til 1814:) Hva drev folk med i dette landet da? Dyrket mark, gikk i kirken, dyrket mark, gikk i kirken, dyrket mark, gikk i kirken? Er jeg oppdatert? Pluss noen dansker her og der da:)
Miss Misantrop Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Ri konkurranse instinktet ditt så er jeg sikker på hullene tettes av seg selv. Syntes sånne spill er så morsome, det går jo an å trene litt i sene nattetimer også..
LadyLuck & Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 svensker å, og svartedauden, hanseater etc...
Aliena Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Spilte geni sist på sent 80-tall. Husker jeg syntes det var ganske så vanskelig. Sport-spørsmålene var ikke nyere enn tidlig 70-tall. Trivial pursuit er mye gøyere.
Libido- Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 TP 90'is er genial, slipper man spørsmål fra før krigen =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå