Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Prøvde å snakke med sambo om hvordan ting var, men han ville ikke høre å forlangt at jeg enten ble hos han for alltid eller flytta ut nå! Så da ble det hjem til mamma og pappa! Men hva gjør jeg nå? Er livredd for hva han kan komme til å si til eldste frøkna vår! Han er igrunn bare kjempefint og alt jeg får med meg er klærne mine! Jeg må jo bare bi hos mamma og pappa en stund, men er det noe sted jeg kan få øott hjelp til et sted å bo og møbler siden han mener alt er hans?
1mor Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Dette var tøft gjort av deg! Skjønner du er fortvilet nå men dette ordner seg nok Du kan ta kontakt med en advokat for å få tingene dine og komunen for å få ein stad å bu. Du kan høre på nav også for dersom du er blitt alenemor, så har du krav på en del støtte derfra. Advokaten kan også hjelpe med å få fortgang i det å finne en bolig til deg. Kor gammel er du og barna dine og kor bur du? Lykke til vidare, stå på for dette klarer du!! Sender deg mange trøsteklemmer!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Må nok kontakte NAV over helga da! Jeg er 26 og barna mine 5 og 2 år. Jeg sliter veldig med dårlig samvittighet nå. Har så vondt av han. Han lover å skjerpe seg og alt annet. Elsker han så utrolig mye, men jeg orker ikke ha det sånn. Han veksler mellom å være fly forbanna og kjempelei seg. Er så vondt å høre hvordan han har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå