Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Synes min baby er så stille. Han hviner og skråler endel, men lite bablen (altså lyder som høres ut som de vil bli til ord). Hva kan jeg gjøre for å stimmulere han til å prate mer?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Du kan skaffe ei bok med kjente barnesanger, og synge av hjertens lyst... Hvis du hater å synge kan du skaffe en CD med Herborg Kråkevik..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Huff, hvis du bare visste hvor mye jeg synger..hehe, stakkars barn. Men du vet ikke om det med lite babling og sein språkutvikling har en sammenheng?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 prat med babyen, så mye som mulig - fortell hva du holder på med, hvor du går osv osv...i utgangspunktet er det det som skal til for de må ha noe å herme etter... klart noen unger er jo bare stille av seg...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Datteren min har bablet hele livet, hun har aldri vært stille, og begynte å snakke veldig tidlig (ifølge hs). Nå prater jeg mye i voksen alder, uansett, så kanskje det er arvelig? Hehe, verken mor eller barn klarer å holde kjeft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå