Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Har bad i underetg. og soverom oppe. Har laget til stelleområde med håndsprit og våtservietter i øveretg, da jeg synes det er skummelt å gå ned trappa med mini trøtt og svimmel. Bruker våtservietter i stedet for vann et par ganger i døgnet da jeg ikke har tilgang på vann oppe.. Bruker Libero sine. Er dette de beste eller bør jeg vurdere noen andre? Det går vel greit å bruke bare et par ganger i døgnet og når man er ute på tur, eller??
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Ja, det går sikkert fint. Jeg brukte også våtservietter på soverommet om natta da tassen var bitteliten. Men jeg ville ikke brukt libero, småen her fikk nupper av dem. Jeg bruker pampers sensitive og neutral, og synes de er supre. Ellers så er det visst x-tra sine som var best i test. Og hvis det bare er tiss, så trenger du strengt tatt ikke vaske om natta:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Kanskje prøve neutral sine - eller extra da :-) Får bruke opp de jeg har med libero først :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Test av våtservietter: http://www.gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Kosmetikk/Tester-og-undersoekelser/Test-av-pleieprodukter-til-baby-2009/Pleieprodukter-til-baby-2009-Vaatservietter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå