Gå til innhold

Noen fra Ålesund her som venter barn i august-september?


aydaangelia

Anbefalte innlegg

Nylig flyttet til Ålesund og kjenner ingen. Føler meg litt ensom til tider uten vennene og kjente .. Synes det er vanskelig og komme i kontakt med andre her.. Har bare mannen min og forholde seg til.. Og trenger og sosialiserer meg med andre kjenner jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jente på 22 år fra Ålesund med samboer på 25 år.

Vi venter en liten gutt i september:)

Hvor i Ålesund bor du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Hyggelig og høre at det er noen fra Ålesund på min alder som svarer.. Jeg bor i Sentrum. Like ved kiwi ved medi 3 om du er kjent. Hvor holder du deg til da? Hva gjør du for å få dagene til å gå? Er du hjemmevarende eller er du i jobb? Jeg har bekken -problem, så sykemeldt frem til permisjonen.. Når har du termin forresten?

 

Lengter vel egentlig etter å komme meg ut av huset, ta en kaffe og skravle med noen, jeg ikke kjenner noen her.. Og det er ikke bare bare og bli kjent med folk her, spesielt under svangerskapet..

 

 

Hilsen. Ayda Angelia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde før i byen, men har kjøpt oss hus nå i breivika, i området med moa!

Er hjemmeverende nå, studert på høyskolen, så blir permijson fra studiene fra høsten av!

 

Terminen er satt til 19 september :)

Når har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Ved Moa altså.. :)

 

Har termin 6 sept, men tror babyen kommer før. Det er ikke så lenge til for oss nå da.. :) Har dere gjort i stand barne-rommet enda da? Vi holder på og gjøre i stand i smått.

 

Dette er kanskje litt rart, men hvis du vil så kunne jeg trengt noen og mosjonere med og snakke om svangerskapet med. Er bare hjemme og vet i grunn ikke så mye hva jeg skal gjøre når mannen er på jobb..

 

kan sende deg eposten min som melding til deg om du ønsker og snakke mer om divs ting, på enklere måte..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg bor også i sentrum, er 25 år og venter min første 5 sept:-)

Var en gang på barn i magen treff på lyspunktet å det var veldig kjekt, men de fleste som gikk der har nå fått sine små nurk.

Jeg savner også kontakt med andre gravide så om dere vil så kan vi jo kanskje ta oss en cafè tur ilag??

Kanskje det til og med er flere her som er fra Ålesund og vil møtes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Så hyggelig å høre at det er flere :) Jeg blir mer enn gjerne med på en kaffe eller shopping eller hva det måtte være. Hvor i sentrum bor du? Du har termin 1 dag etter meg du da :) Fantastisk :) Vi kan vel starte med ´´facebook venner, slik at vi kan kommunisere enklere der? Ayda Angelia er navnet. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har handlet inn endel til barnerommet, men får ikke overta huset før om 3 uker, så ikke fått kommet igang med å innrede enda :)

 

Vært veldi koslig med en cafe tur eller noe å truffet dere :) er ikke mange av vennene mine som har barn og slikt, så vært kjekt å bli kjent med noen i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg at vi skal ta en tur på byen! Sender tlf mitt som melding til dere, så vi kan avtale nærmere.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

22 år her, med samboer på 24. Vi bor på Åse.

Har ei datter som fyller 4 år om to uker ifra før, også venter vi en gutt med termin 15.september. Kjekt å se at det er flere som venter barn i september her inne :)

 

Reiser på ferie snart, så blir vel borte en stund, men kan godt møte dere når jeg er kommet hjem igjen. Litt kjekt å bli kjent med flere som går gravide, og ikke minst i tiden etter at babyene er kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt og se flere med termin i september :)

Vi er jo noen gravidmager nå, så må absolutt få til treff:)

Tenkte om vi legger hverandre til på facebook så er det litt enklere å få sendt mld og kommunisert med alle til å planlegge et treff :)??

 

Sender dere en mld her inne med navn, så kan dere jo legge meg til på facebook. så snakkes vi og får planlagt videre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...