Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg ser jo at de fleste biler har nye oblater nå. Så hvorfor er ikke mine kommet? Har jo betalt ( så vidt jeg husker ) og bilen er eu godkjent... Får litt panikk altså..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Stod noe i avisene for et par uker siden om at de vil komme noen uker seinere enn normalt for ganske mange bilister. Vi fikk vår igår, men har ikke limt den på ennå.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Har visst vore mykje tull med oblatutsendinga i år. Me fekk for eine bilen for mange veker sidan, og byrja å lure då det ikkje dukka opp til den andre. Den kom for nokre dagar sidan, så din er sikkert rundt hjørnet den og.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ikke fått, men tenkte det var fordi jeg betalte rett etter fristen....Før purring da...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Det kommer an på når du har hatt/skal ha EU-godkjenning på bilen! De som har bil som ikke skal godkjennes før etter juni 2011 får oblatene tidligere enn de som skal godkjennes før juni 2011. Men alle skal ha fått i løpet av juli. Ingen grunn til panikk før 1. august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå