Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Bare lurte... Ble dere gravide på "oppsparte" svømmere (3-5 dager) eller helt nye(1-2 dager)? Lurer på hva som er best:-)
Mamman til Sofia:-) Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Vi ble gravide når vi hadde sex hver dag etter å ha tatt en positiv eggløsningstest. Men mistet desverre i uke 5-6:( Men prøver igjen denne mnd, testen positivt på eggløsningstest i går så krysser fingrene.. Lykke til
En Prins + Prinsesse Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 jeg ble gravid da vi hadde sex tre ganger om dagen etter jeg hadde fått positiv eggløsningstest hehe.. men om det var føste gang etter positv test jeg jeg ble gravid det vet jeg ikke sikkert... men ble det den perioden vi hadde det ofte....
CI82 Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Jeg hadde ikke planlagt å bli gravid, men er veldig gla for det nå. Jeg og samboeren hadde kanskje sex ca 2 ganger i uken og jeg tror det hadde gått over 3 dager siden sist den gangen vi traff blink Har aldri tenkt over at det har noe å si. Er nå ca 7 uker på vei.
J -76 Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Jeg ble gravid etter at vi hadde sex 1 døgn før eggløsning :-) Vet det pga eggløsning ble bekreftet via UL og vi ikke hadde sex etter dette.
Galskapens overhode Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 tja.. hadde sex 1,5 ganger den syklusen. 1. gang rett etter mens.. 0,5 gang på den dagen jeg kjente EL-smerter.. Da hoppet han av i svingen...
InsomNina Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Vi hadde sex kvelden før EL, en skikkeli kjapp runde. Siden ble det bare ikke noe av. Men det holdt Så det finnes INGEN fasit heldigvis. Man trenger bare ha sex rundt eggløsningsperioden.
AO3 Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Det var jammen ikke ofte, vi hadde sykt barn i den perioden, masse vakter, og var utslitte... Men jeg fulgte med på kroppen og antok at noe ville skje snart, så vi fikk prikket inn en gang omtrent den dagen jeg antok EL var, og jeg hadde nok rett i det. Tidlig UL viste termin på dagen den samme som jeg hadde regnet meg ut fra basert på antatt EL.
**synne** Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 som jeg skulle sagt det selv... Eneste gangen på en måned faktisk... Uff... Men det var så travelt og jeg var mye syk, og da er sengekos nedprioritert... Men det holdt med den ene gangen
Februargutten Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Vi hadde hver dag rundt EL, gjerne flere ganger daglig. Så mye funket for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå