Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er hjemme med sykt barn i dag. Samtidig som jeg har det utrolig stressende på jobben. Ungen sov, jeg satt derfor på kontoret og jobbet. Så kommer det da noen og ringer på. Jeg var veldig opptatt (satt i telefonmøte). Ikke en gang, men nei. FEM ganger. Og når de da var ferdige, så går vedkommende inn i hagen, opp trappen til verandaen. Og blir stående og hamre på vinduet og rope. Jeg sitter på kontoret og ser ikke hvem det er. Ungen våkner. Jeg må avbryte telefonmøtet for å gå inn og ta ham. Tar med ungen ned i stua, og da har vedkommende sosialantennemanglende vesen heldigvis gått. (Flaks for den personen- for jeg er veldig veldig sint da. - Kan nevne at jeg brukte tre timer på å få ungen til å sovne. Og at dette møtet var utrolig viktig)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg syns det faktisk hørtes ut som noen som trengte hjelp.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Syns også det hørtes veldig viktig ut siden personen prøvde så hardt for å få kontakt med deg. Enten trengte han hjelp, eller var det noe viktig du skulle vite!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 eller kanskje en som skulle låne en kopp sukker
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Ikke sikkert det var viktig. Vi har opplevd lignende en gang, med Jehovas vitner!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har oppført meg sånn. Jeg viste at det var folk inne og det var viktig. De gadd ikke åpne og det endte med at jeg måtte ringe politiet og få bilen deres fjernet. Kostet meg en masse tid og dem en del penger og sikkert ergrelser før de fikk blien tilbake.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 De jeg har kjent som ikke ønsker forstyrrelser når de er i hjemmet, henger opp lapp. Veldig enkelt, og får folk til å skjønne at man ikke skal ringe på. Men om noen er så ivrig med å få tak på deg, kan det nesten virke som det var noe viktig.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Synes du er meget sær som ikke åpner. Når du uansett hadde sykt barn, så må man regne med avbrytelser. Det hadde tatt deg maks 2 min å sjekke hva det var, og bare si fra at du satt i viktig møte om det var vanskelig. Sære sure faen.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er enig med deg , HI. Folk kan da ikke bare forvente at man skal slippe alt dersom man er opptatt. Trengte vedkommende hjelp, kunne de gått til naboen. Utrolig frekt å gå opp på verandaen din!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Jeg synes det er ganske frekt å hamre og banke på dører og vinduer når man ikke åpner av ringeklokken. Det er ikke alltid man har anledning til å åpne hvis man steller barn, sover eller sitter på do. Hvis det var så utrolig viktig, så antar jeg at vedkommende kunne ringe, sende en mld, henge opp lapp på døren eller vente litt utenfor huset. Sånn er det bare, det er ikke alltid man kan åpne når det ringer på. Noen ganger vil man gå glipp av viktig info, men hvis jeg ikke får respons av ringing på døren går jeg IKKE rundt huset og hamrer og roper. Jeg er ikke helt idiot, heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå