♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Erfaringer? Noen som har prøvd begge deler og kan sammenligne? Er klar for å kaste min antikke mobil ;-)
Mom2Two Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 iPhone ruler! :-) Jeg er kjempefornøyd i hvert fall.
It's all about me Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Ingen av dem. SE Xperia X10 skal jeg ha.
NostraStoria Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Vil du ha noe som ligner Iphone men er enda bedre? Da må du gå for HTC Desire! Søk på dinside sin test/sammenligning av Iphone og HTC Desire. På HTCen får du applikasjonene gratis (de du må betale for på Iphone) + HTC kan kjøre flere applikasjoner samtidig. HTC har også det nye Android. Fikk 6'er i test by the way...kan godt forstå hvorfor! Kjempefornøyd med min! I tillegg er den mye billigere enn Iphone.
Mom2Two Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Det er da masse gratis apps på iPhone, det er vel flere som er gratis enn som koster. På nye iPhone kan du kjøre flere apps samtidig, og du kan også jailbreake gamle iPhone for å få til dette.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 men du må passe på å holde nye Iphone riktig ellers mister den dekningen hehe HTC er bedre enn Iphone. Jeg har selv bestilt meg en SE X10 mini som jeg får i morgen og jeg gleeeeeder meg :-) Så om jeg skulle velge mellom HTC Desire og Iphone hadde jeg helt klart valgt HTC
NostraStoria Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Vel, skal en tenke kvalitet ifht pris så er HTC desidert mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå