Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Kan ikke tenke meg at jeg skal klare å ha på brudekjolen hele kvelden og halve natta! hadde det vært merkelig om jeg skiftet til en litt mer enkel kjole utpå kvelden?selvfølgelig en fin,hvit kjole.... prøvde mange brudekjoler,og fant en jeg synes var både god å ha på,og som er utrolig pen,men jeg takler bare ikke spiler og korsett som strammer,i allefall ikke over sååå lang tid!
It's all about me Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Mange gjør det, så ingen vil reagere negativt på det iallfall. Men selv kan jeg ikke skjønne meg på de som gjør det. Fine kjoler kan en gå i resten av livet, mens bryllupsdagen/kvelden/deler av natta er eneste gangen en kan bruke brudekjole. Upraktisk kjole ja, men utrolig å gå med fordet )
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Ja,jeg har jo egentlig lyst å ha den på hele kvelden,for den er helt fantastisk! Men jeg føler bare at jeg ikke får puste ordentlig..og det er litt kjipt å ha det sånn hele festen...Har prøvd å ha den på litt her hjemme når jeg er alene,for å "venne meg til" det,men troe nok jeg blir nødt til å bytte utpå kvelden ja...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Kanskje kjøpe kjolen i en størrelse større om du føler at du ikke får puste?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Hehe,nei den sitter som den skal,de på brudesalongen mente til og med den skulle være mindre,men nettopp pga at jeg har det sånn med klær,valgte jeg den litt større..så har nok ikke noe med det å gjøre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå