Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Ungene er 5 og 7 år. Reiser til syden neste uke. Mannen er litt i mot sånn type spill,redd de blir så avhengig.Men jeg mener vi må sette grenser,Ser ikke for meg at de spiller så mye der nede,men kanskje greit og ha på flyturen? Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Det er ikke et must å ha DS noe sted, men gud så praktisk når man reiser alene og har med seg flere barn... Et eller annet å leke med må dere ta med, om det er tegnesaker, bøker eller DS...
It's all about me Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Absolutt ikke et must, regner med at flyturen når de er såpass store går greit uansett. Men når mine egne barn kommer i den alderen hadde jeg gledelig kjøpt det uansett. Ferie skal være ferie, også for hu mor, og for meg starter ferien på flyplassen, he he.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Kjempekjekt med DS på sydentur! Redda hele Spania-turen til meg og sønnen min på den gang 6 år i fjor sommer iallefall. "Alle" unga på hans alder på flyplassen satt i ventehallen og "peip" med DS'ene sine. Gutten min gikk rundt og fikk seg mange nye spillevenner, de bytte-lånte spill, o.s.v. Han spilte også litt mens vi var på ferie, på kvelden før han sovna, etc. Ville ikke vært den foruten. Så jeg hadde kjøpt DS til de begge, og som du sier; Det er dere voksne som bestemmer hvor mye og hvor ofte det skal spilles! Den er liten og nett, og går veldig fint an å låse inn i et skap eller i en skuff. Det har skjedd hjemme hos oss et par ganger når poden ikke har villet høre på våre regler ang. "spilledåsen"!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Akkurat:) Har en liten en på 6 mnd også,så regner med han behøver litt ekstra oppmerksomhet på flyet. Får snakke litt med mannen igjen tror jeg. Hva er best når det kommer til slike ds'er da? Er vel flere og velge i?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Omdu il bruke ds som barnevakt, så er den jo super.. Veldig kjekt for medpassasjerer hvertfall
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Ja, jeg mener det er et must. Da vil alle parter kose seg mer. Det er ferie for dem også, sant?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 ikke et must. De er så store at flyturen sannsynligvis vil gå veldig greit uten den duppedingsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå