Mamman til Sofia:-) Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Jeg hadde en spontanabort for 2 uker siden, var i uke 6 når vi mistet. Noen som har noen erfaringer om når man har eggløsning og hvor lang tid det tar etter en SA? Hadde ikke utskrapning, kroppen fikset dette selv.
LHHR Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ikke blitt gravid raskt igjen, dessverre. Hadde en SA i juli i fjor og ble ikke gravid før i mai i år, mistet i slutten av mai igjen og har ikke blitt gravid enda ivertfall..... Men har også hørt at det liksom skal være enklere å bli gravid igjen rett etterpå...
Mamman til Sofia:-) Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2010 Det er det jeg har hørt og, men alle opplever det vel forskjellig.. Det er jo desverre så altfor vanlig, men vondt alikevel. Masse lykke til iallefall:)
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Hei! Jeg hadde en SA i begynnelsen av februar og jeg har ikke blitt gravid igjen enda... så trenger nok desverre ikke å være slik at man blir ekstra fruktbar etter en abort.. noen blir det kanskje, men storparten blir det nok ikke.. Masse lykke til videre i allefall : )
Mamman til Sofia:-) Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2010 Hei! Uff da, får virkelig håpe at det ikke tar så lang tid.... Masse lykke til til deg og:) Og takk for svar:)
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Sku bare mangle : ) Og takk så mye for det! =) Skal krysse fingrene for at det går raskt for deg :-)
gima Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Du trenger noen solskinnshistorier nå.... Etter å ha prøvd å bli gravid noen pp hadde jeg SA mars 08 og ble gravid igjen før neste mens. Mistet dessverre igjen, men ble gravid IGJEN før neste mens. Denne gangen klarte jeg å holde på to spreke spirer som ble til to nydelige jenter. Nå hadde jeg SA for litt over 1 mnd siden. Er ganske sikker på at jeg er gravid igjen. Lykke til! El er sikkert rett rundt hjørnet for din del, så hopp i høyet.
firebarnsmum Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Jeg hadde en SA i uke 5, ble gravid igjen etter 2 måneder:) Jeg hadde også en i uke 7, da gikk det 6 måneder:)
Popsipus Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Først av alt må jeg si at jeg fant en del av svarene på dette innlegget betryggende. Jeg har mistet to ganger på rad og er nå gravid for tredje gang. Det ser ut til at det er mer vanlig å miste to ganger på rad enn jeg hadde trodd. Følte jeg var helt alene! I tillegg ser det jo ut til å gå bra med de fleste den tredje gangen Det var gledelige nyheter. Men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg mistet første gangen i uke 4-5. Deretter hadde jeg en MA i uke 11. Vi fikk beskjed på sykehuset om å vente til neste mens før vi prøvde tredje gang, og etter å ha ventet én mens, er jeg ca 4 uker på vei. Med meg har det i alle fall gått lynkjapt begge gangene etter SA/MA, og vi prøvde i nesten 9 måneder før vi ble gravid første gangen. Lykke til!
3snuppeliner Skrevet 1. juli 2010 #12 Skrevet 1. juli 2010 Jaaaa=:-)) Jeg testet positivt en torsdag og mistet påfølgende mandag..., Deretter satte vi igang prøving umiddelbart etter prøving og spiren satt tre uker etterpå da neste men egentlig skulle vært=:-) Lykke til, vær positiv!! Det kan ordne seg=;-))
3snuppeliner Skrevet 1. juli 2010 #13 Skrevet 1. juli 2010 Altså: prøving etter blødning skulle det være=:-)
Mamman til Sofia:-) Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2010 Tuusen takk for svar:) Veldig godt å høre noen solskinnshistorier som du sier:) Har testet positivt på eggløsning nå i to dager så håper virkelig at vi klarer det denne måneden:)
Mamman til Sofia:-) Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 2. juli 2010 Dere er så skjønne alle sammen:) Tuuusen takk for alle svar:)
august<3spire Skrevet 2. juli 2010 #16 Skrevet 2. juli 2010 Eg hadde SA (uke 4) i begynnelsen på januar å har ikkje blitt gravid igjen enda Håpe det snart skjer noe...ønsker sårt nr 2 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå