Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 I hele 2009 kjøpte jeg en 6 pk med sokker, ny vinterkåpe og en tights. I svangerskapet ( fra november 09 fram til nå ) har jeg kjøpt to mamma tights, to mamma singletter, en kjole til nyttårsaften og en amme bh! Handler jeg mye klær syns dere?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Kjøpte nesten ingen klær under svangerskapet. Brukte mine gamle stretchjeans under graviditeten og kjøpte en mammakjole til julebord. Igår handlet jeg en bikinibh og en jeans for 100 kroner Så blir mest handling på salg.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Mye, tuller du? Synes du handler lite jeg. Men så er nok jeg i andre ende av skalaen. Tipper jeg bruker mellom ti og tyve tusen i året, men er ikke sikker.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 handler hver uke jeg! noen ganger undertøy, noen ganger en topp, en bukse, en kjole eller noe annet
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Hver uke, men så jobber jeg på fretex og får rabatt der på klær som allerede er veldig billige
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Synes ikke Fretex er noe billig lengr jeg Cubus er stort sett billigere..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Syns ikke jeg heller. Har sluttet å handle på fretex. Når det koster 250 kroner for en genser, er det faktisk billigere på H&M.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 kjøper sjelden klær til meg selv. Kjøpte meg faktisk en ny jakke i forige uke, men da MÅTTE jeg faktisk ha ny jakke, hadde til da brukt mannens sommerjakke fra i fjord da glidelåsen på min fra i fjord var ødelagt da jeg tok den fram. Kjøper kanskje gjennomsnittlig klær til meg selv for 1000-2000 i året kan jeg tenke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå