Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Er ikke spesielt gode venner om dagen. Han er veldig opp og ned med de følelsene sine og driver fks og sletter henne på facebook hele tiden, for så å legge henne til igjen. Nå skriver han til meg på chatten på facebook om jeg vil være med på å finne på noe senere idag. Hva skal jeg si egentlig? Er egentlig "bare" venn med han nettopp fordi han var kjæreste med henne før. Og nå er de jo ikke det mer. Synes egentlig litt synd på han også, så sa han godt kunne komme på besøk hit til oss etterpå. Min venninne blir temmelig sur når han henger med hennes venner, og forklarte meg en dag ( skikkelig forbanna) at han hadde drevet å ringt ei annen venninne av henne og spurt om de skulle finne på noe sammen. Blir mao spetakkel imellom disse to når han nærmer seg hennes omgangskrets, og vil egentlig ikke skape mer bråk mellom de to.. Fjortisdillemma, ja!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Hvis det er hun er en god venninne og du kun kjenner ham pga henne, da dropper du å henge med ham. Skjønner godt at hun blir irritert, han har ikke noe med å løpe etter jentevennene til exen sin! Det er ganske sikkert noe han gjør for å plage henne, og da er det dårlig gjort av dere å fyre opp under dette.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Uff ja, bør egentlig ikke henge med han.. sa egentlig bare at han kunne komme hit fordi han er så selskapssyk og ikke kjenner så mange her! Bør vel bare si at vi skal bort eller noe.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Eh, er det valget vanskelig for deg? Helt alvorlig? Du tilbringer selvfølgelig ikke tid med han! I hvertfall ikke om du bryr deg om venninnen din, og om du er en god venninne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå