Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Min mor er veldig selvsentrert og dominerende. Snakker hele tiden. Stiller hun et spørsmål, så snakker hun videre uten å høre hva man svarer. Meg, meg, meg, hele tiden. Fletter seg selv inn i hver setning. Uansett hva hun skal si, så må det handle om henne. Blir sliten og frustrert av dette. Kan jo ikke føre en normal samtale med henne. Ikke kan man ta det opp med henne heller, da hun blir lett fornærmet. Flere som har det sånn? Vet ikke om noen andre...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Oh yes... Skrev et innlegg om min "kjære" mamma her i sta, ja, jeg har det sånn! Hun tapper meg så for energi at jeg har minst mulig med henne å gjøre, trist for henne, for hun skjønner det ikke selv, jeg har aldri hatt gode følelser for henne, så jeg har ikke noe å miste. Kjipt med sånne folk, spesielt når det er familie.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Ja, man blir tappet for energi. Samtidig vanskelig å unngå henne. Kommer titt og ofte innom. Spessielt kjedelig når vi har besøk. Får jo ikke anledning til å snakke med gjestene våre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå