Sistah*G07*J09* Skrevet 1. juli 2010 #1 Skrevet 1. juli 2010 Nå er tulla mi snart 8mnd, å ammingen begynner å avta. Ammer kun på morgenen og 1gang pr natt, mer vil hun ikke ha selv. Nekter å ta puppen på dagtid. Så litt bekymret over væskemengden hennes. Hun drikker greit av tutkopp, glass og noen ganger flaske. Men hun vil ikke ha verken NAN eller collett MME. Hun drikker vann, men tenker kanskje at dette ikke er nok?? Hun spiser grøt til frokost og til kvelds, youghurt/fruktbeger/brødskive til lunsj (får da litt vann i tillegg), og ett middagsglass + litt frukt til middag. Så ingen rene melkemåltider lengre. Noen som har prøvd noen andre MME merker, evt soyamelk?? når kan man begynne å gi det?? Det er vel litt tidlig å begynne med vanlig melk...... Noen tips??
Gjest Skrevet 1. juli 2010 #2 Skrevet 1. juli 2010 Jeg synes det høres ut som hun får i seg nok gjennom grøt morgen og kveld. Husk at det er mme i grøten. Gutten min er flaskebarn, men fra han var 7 mnd nektet han mme på dagtid, fikk en flaske på natten. Ellers spiste han 2-3 grøtmåltider om dagen, og fikk i seg mer enn nok av det sunne gjennom grøten. Ellers er vann fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå