Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Og enda har jeg ikke gått i sommerklær en eneste dag! Kjekt med "sommer" ja.. 13 grader og regn..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Som om det ikke er nok drittvær her resten av året.. fortjener da et par usle uker med sol og varme (og over 20 grader)..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 I Bodø i dag var det 22 grader og sol, med skyfri himmel
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Hiv dere på første fly til maldivene, deilige damer! ;-D
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Flytt til sørlandet ;o) Vi har hatt sommer og sol lenge allerde!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Misunnelig på dere som har sommervær!!!!
Lemonia Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Du får komme hit til østlandet, vi har sommer nå vi. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå